Forbes назвав найбільш високооплачуваних YouTube-блогерів. В топі діти

19 грудня 2019, 08:40

Найпопулярніший відеоблогер світу PewDiePie виявився всього на сьомому місці з доходом в $ 13 мільйонів.

Журнал Forbes склав список з топ 10 найбільш високооплачуваних YouTube-блогерів, який у другій рік поспіль очолив восьмирічний Райан Каджи з доходом в $ 26 млн. На його канал з розпакуванням іграшок підписані майже 23 млн користувачів. Крім YouTube дохід блогеру приносять контракти з торговельними мережами Walmart і Target, а також телеканалом Nickelodeon і стрімінговим сервісом Hulu.

Відео дня

На другому місці опинився канал Dude Perfect, який ведуть п’ятеро друзів у віці 30 років — Кобі Коттон, Корі Коттон, Гаррет Гільберт, Коди Джонс і Тайлер Тоні. Вони займаються спортом, виконують трюки і б’ють рекорди Гіннеса. Завдяки одному з своїх роликів блогери змогли отримати контракт з каналом Nickelodeon. Попри те, що у каналу Dude Perfect 47,7 млн підписників — в два рази більше, ніж у лідера рейтингу, заробляють блогери менше — $ 20 млн на рік.

Замкнула трійку лідерів п’ятирічна Анастасія Радзинська з заробітком $ 18 млн за рік. На її канал підписані 107 млн людей, а загалом її відео подивилися 42 млрд раз. Ролики з Настею виходять сімома мовами, а бренди Legoland і Dannon, витрачають «шестизначні суми» на співпрацю з блогером.

«YouTube — найпопулярніша нянька у світі», — зазначив Еял Бомелій, керівник агентства Yoola, яке співпрацює з багатьма інтернет-зірками.

Найпопулярніший відеоблогер світу 30-річний PewDiePie виявився всього на сьомому місці з доходом в $ 13 мільйонів.

Всього топ 10 найбільш високооплачуваних YouTube-блогерів заробили $ 162 млн в період з червня 2018 року по червень 2019 року.

Доходи блогерів вказані без урахування податків, виплат агентам, менеджерам і юристам.

Журнал Forbes складав рейтинг доходів YouTube-блогерів за період з 1 червня 2018 року по 1 червня 2019 року. Список був складений на підставі даних компаній Captiv8, SocialBlade і Pollstar, які займаються аналітикою соціальних платформ. Також при складанні рейтингу використовували інформацію від інсайдерів з індустрії.

Нагадаємо, що YouTube не відображатиметься персоналізовану рекламу в дитячих відео. Нові правила YouTube пов’язані з тим, що компанія виплатила рекордний штраф в США через порушення приватності дітей на платформі.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X