Як перемогти чудовисько стагфляції. У 2023 році компанії зіткнуться з токсичним поєднанням високих витрат і низького попиту — The Economist

Одним з факторів зниження прибутковості компаній стане зниження попиту на їхні товари (Фото:REUTERS/Stephane Mahe)
Заступниця редактора матеріалів про справи бізнесу, The Economist Рачана Шанбхог прогнозує, що у 2023 році світ чекає зростання витрат компаній та інфляції
Матеріал опубліковано у спецвипуску журналу НВ Світ попереду 2023 за ексклюзивною ліцензією The Economist. Републікацію заборонено.
Розжарена геополітична обстановка, війна в активній фазі, глобальна пандемія: мабуть, усі, хто провів бізнес через підйоми і спади 2020-х років і до сьогодні, гадають, що бачили все. Однак вони мають підготуватися до битви з іще одним ворогом — двоголовим монстром високої інфляції та економічної стагнації. Цього жахливого звіра востаннє бачили в 1970-х роках, задовго до того, як більшість сьогоднішніх топменеджерів почали підніматися кар'єрними сходами. Як їм реагувати?