Ажіотаж спав. Попит на гречку та цукор знижується — Мінекономіки
Обсяги реалізації продуктів харчування знижуються в порівнянні з ажіотажними показниками останніх двох тижнів.
Ажіотажний попит на деякі продукти харчування, який спостерігався два останні тижні, зупинився, повідомив в Facebook заступник міністра економіки Тарас Висоцький.
За словами заступника міністра, обсяги реалізації поступово знижуються, а торговельні мережі поповнюють свої запаси.
Відзначається, що за останній тиждень найсуттєвіше знизилися обсяги реалізації цукру (-27%), сала (-30%) і вершкового масла (-50%).
«Що стосується топ-3 продуктів, навколо яких найбільше дискусії останні дні, то ажіотаж і реалізація за ним, також знижується: гречка (-17%), борошно (10%), цибулю (-22%)», - зазначив Висоцький.

Нагадаємо, що мережа АТБ оголосила про зниження торгової націнки на продукти першої необхідності. Підвищення цін, про який в АТБ оголосили 22 березня, в компанії пояснили тим, що постачальники різко підняли ціни у зв'язку із зростанням витрат виробництва, пов'язаних з прийнятими карантинними заходами.
Через істотне подорожчання продуктів київське відділення Антимонопольного комітету України порушило справу проти найбільших мереж продовольчих магазинів - NOVUS, Ашан, METRO Cash & Carry Ukraine, Сільпо, BILLA, АТБ-Маркет, VARUS і ЕКО Маркет. В АМКУ відзначили, що ціни на певні продукти виросли синхронно в різних торгових мережах. Це може свідчити про змову.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.