Легенда йде. Мережа Pizza Celentano закриває всі ресторани в Києві
З колись 45 закладів громадського харчування в столиці залишилося два. Вони теж скоро закриються. Чому популярний, здавалося, у багатьох країнах формат недорогих сімейних піцерій перестав працювати?
Одна з найстаріших мереж піцерій — Pizza Celentano закриває ресторани в Києві. «Таке рішення вже прийнято», — розповідає НВ Бізнес власник столичної мережі Pizza Celentano (розвиває мережу за франчайзингом у Києві) Максим Храмов. За його словами, зараз із колись великої ресторанної мережі Pizza Celentano залишилося всього два заклади — у Києві й Борисполі.
Чому мережа, в столичних закладах якої колись були черги, а в провінції дійшло до того, що в Челентано стали відзначати весілля, зараз закриває свої ресторани?
Не всі піцерії змогли пристосуватися до нових вимог гостей, вважають опитані НВ Бізнес експерти.
«Популярність була аномальна»
Уперше я спробувала піцу в мережі Pizza Celentano, згадує генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова. Це зараз багато гостей розбираються в нюансах приготування традиційної італійської страви, але для кінця 90-х років це було новинкою. «Я досі пам’ятаю свої відчуття. Було настільки смачно», — згадує з ностальгією експерт.
Мережу Pizza Celentano придумав львівський ресторатор Марк Зархін. Інженер за освітою, він потрапив у ресторанний бізнес випадково: спершу організовував концерти зірок пострадянської естради, участь в яких брали Алла Пугачова, Володимир Кузьмін, група Секрет, а потім вирушив спробувати щастя в Німеччині. Де він зустрівся з нашим співвітчизником, у якого був свій ресторан. Так Зархін почав керувати рестораном. Здобутий за кордоном досвід він вирішив застосувати у Львові, відкривши в 1997 році свою першу піцерію разом Олександром Поздняковим та Ігорем Шевельовим. Вони вклали в бізнес чималі на той час кошти — приблизно $20 тис.
«Але це був невдалий старт. Так виходило історично, що в тому місці весь час збиралися міліціонери і бандити. Як ви розумієте, ні ті, ні інші не оцінять поп-арт. В результаті зі справи ми вийшли з одними боргами. Але на помилках вчаться. Другий заклад виявився вдалим, і третій, і четвертий, і десятий…», — розповідав Зархін в одному з інтерв'ю 2007 року. Назву для мережі придумав друг ресторатора — колись популярний виконавець шансону Гарик Кричевський, а бренд намалював студент всього за $20.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.