Негайне пробудження. Минулий рік приніс новий рекорд рекламному ринку

2 лютого 2017, 19:50
Ситуація в галузі стала значно поліпшуватися, але ще не дійшла до рівня знакового 2013 року

У минулому році Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) двічі переглядала свої прогнози зростання рекламного ринку. Якщо на початку року закладалося помірне зростання гривневої маси на 12%, то вже до літа 2016-го ВРК змінила прогноз, заклавши 21% збільшення ринку реклами. Але цю і цю вершину вдалося взяти досить швидко.

Відео дня

До грудня галузь збільшила свою масу майже на третину у гривні й 9% у валюті, чого з нею давно не траплялося.

2016 рік не надавав жодної очевидної причини для оптимізму. Проте рік, як висловився Валерій Варениця, комерційний директор групи телеканалів 1+1 Медіа, видався хороший.

І ось чому. Торік вперше за кілька років рекламний ринок виріс на 28%. Вперше, як зазначив Максим Лазебник, голова ВРК, за всю історію галузі, у грудні було досягнуте 100-відсоткове заповнення всіх площ зовнішньої реклами, а також реклами на радіо.

Він наводить приклад того, як у Львові власник одного з місцевих магазинів не зміг розмістити рекламу своєї акції Black Friday, оскільки не було вільних місць ні на білбордах, ні в ефірі місцевих радіостанцій. «Новий магазин у Львові. Чорна п'ятниця. А оголосити немає на чому», – пояснює Лазебник.

В'ячеслав Левченко, медіадиректор ZenithOptimedia Ukraine, додає, що на 65% зросли спонсорські пакети, що частково пояснюється забороною прямої реклами пива і міцного алкоголю. Але і без них до осені 2016-го завантаження рекламних блоків на центральних ТБ переступило позначку в 100%. Потрапити в прайм-тайм можна було хіба що через аукціон – хто більше заплатив, той і в телевізорі.

Докладніше читайте у свіжому номері журналу Новое Время №4 від 3 лютого

Показати ще новини
Радіо НВ
X