Не молоддю єдиною. Оператор life:) збирається розширити свою аудиторію та готує ребрендинг
Про це заявив головний виконавчий директор оператора Бурак Ерсой в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.
"Компанія 10 років позиціонувала себе як оператор для молоді, тому часто корпоративний бізнес не розглядав life:) в якості потенційного провайдера. Цього року ми будемо працювати над тим, аби змінювати наше позиціонування. Ми хочемо стати оператором для всіх - для сімей, великих і малих бізнесів, для серйозних корпоративних клієнтів", - повідомив він.
За словами глави Астеліту, в компанії вже створили дві окремі дирекції маркетингу, які будуть займатися корпоративним і індивідуальним бізнесом. Він пояснив, що розділивши ці напрямки, компанія зможе краще сконцентруватися на корпоративних абонентах та надати їм більш цікаві та вигідні пропозиції.
Як зазначає агентство, за даними Українського інституту інтелектуальної власності (Укрпатент), у вересні 2015 року оператор подав заявку на реєстрацію знака для товарів і послуг lifecell. Також у грудні Астеліт отримав товарний знак WE/MOVE. ЗМІ не виключають, що компанія збирається використовувати його для надання послуг великим корпоративним клієнтам.
Згідно з джерелами ЛІГА.net, ребрендинг life:) передбачає зміну назви на lifecell. Торгова марка буде поширюватися на різні класи товарів і послуг, включаючи зв'язок. Повідомляється також, що на форумі профільного сайту про телекомунікацію вже з'явилися перші скріншоти нового бренду. Логотип lifecell схожий на логотип материнську компанію Turkcell.


Раніше НВ писало, що російська МТС перейде на британський бренд Vodafone, аби розірвати болючу для українців асоціацію з північним сусідом. Це також повинно знизити тарифи в роумінгу та прискорити розвиток її 3G-мережі. Київстар обіцяє відповісти.
Нагадаємо, в липні 2015 року телекомунікаційний холдинг Turkcell остаточно викупив частку Ахметова в life:)