НБУ б'є на сполох: з'явився новий вид шахрайства
Про це попереджає Національний банк України на офіційній сторінці у Facebook.
Спочатку держателям платіжних карток телефонують не самі шахраї, а запрограмовані ними роботи, які від імені банку просять надати інформацію про платіжну картку або логін/пароль від веб-банкінгу, які необхідні для здійснення платежу.

"Дані платіжної картки (повний номер картки, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до картки), логін/пароль для входу до веб-банкінгу, є конфіденційними і Ви не повинні їх надавати іншим особам (у тому числі працівникам банків, у яких Ви маєте відкриті карткові рахунки). Працівники банку за жодних обставин не будуть і не мають права телефонувати клієнту із запитом такої інформації", - наголошують на сторінці Нацбанку.
Якщо на мобільний телефонують невідомі особи з вимогою провести ідентифікацію, надати/підтвердити дані Вашої картки або надати будь-які інші Ваші персональні дані, потрібно негайно припинити таку розмову.
У випадку, коли шахраям все ж були надані дані платіжної картки, необхідно негайно звернутись до контакт-центру банку, у якому обслуговуєтесь (номери телефонів є на зворотному боці платіжної картки), та здійснити її блокування.

Нагадаємо, у WhatsApp знайшли новий вид шахрайства.