Ефективність і прибутковість. 22 українки з видатними результатами в корпоративному управлінні
22 українки з проєкту журналу НВ ТОП-100 найуспішніших жінок представляють корпоративний сектор — майже чверть списку. Їм підкоряються управлінські вершини і транснаціональних гігантів, і українських лідерів ринку.
Ольга Устинова
генеральна директорка Vodafone Україна

Ольга Устинова зуміла провести свою компанію Vodafone Україна — другого за розмірами гравця на телекомунікаційному ринку країни — через минулий кризовий рік із цілком успішними показниками: за три квартали 2020-го дохід зріс на 9%, а прибуток становив 1 млрд грн. Один з основних напрямів, який розвиває Устинова, — мобільний інтернет. Інвестиції Vodafone Україна в будівництво мереж швидкісного мобільного інтернету перевищили 28 млрд грн, що принесло хороший результат: американська компанія Ookla, яка займається вивченням швидкості інтернет-з'єднання, наприкінці минулого року визнала компанію мобільним оператором із найвищою середньою швидкістю інтернету в Україні.
Олена Волошина
керівниця діяльності Міжнародної фінансової корпорації в Україні (IFC)

Олена Волошина понад 20 років очолює роботу в Україні IFC, дочірньої структури Світового банку. Та, на відміну від «батьків», не просто інвестує в економіки країн, що розвиваються, а й намагається отримати прибуток.
IFC вклала в український бізнес $3,3 млрд інвестицій, ставлячи на агроринок. Зокрема, Волошина приділила увагу сходу країни, щоб регіон, відомий важкою промисловістю, отримав додатковий — сільськогосподарський — стимул для розвитку.
У 2021-м IFC надала кредит на 30 млн євро державному Укргазбанку з можливою конвертацією його в міноритарну частку в капіталі фінустанови. Це перший крок до скорочення частки держави в банківському секторі країни, до чого прагнуть як Всесвітній банк, так і IFC.
Катерина Онищенко
генеральна директорка OLX в Україні та Центральній Азії

Катерина Онищенко очолила бізнес-операції OLX в Україні наприкінці 2018 року. Онлайн-платформа під її управлінням інтенсивно розвивається: на OLX продають товари і послуги понад 2,8 млн торговців, від приватних осіб до великих компаній. 16% із них заробляють на платформі понад 500 тис. грн на рік. OLX щомісяця відвідують 25 млн користувачів, що робить її одним із найпопулярніших інтернет-ресурсів у країні. У кризовий 2020-й Онищенко звернула пильну увагу на малий бізнес, пропонуючи йому навчальні програми про те, як розвиватися у інтернеті.
Юлія Бадрітдінова
гендиректорка McDonald’s в Україні
