На Хрещатику відкрили величезний універмаг молодих українських брендів
За словами засновниці проекту Анни Луковкіної, виробники надсилали понад 1 тис. заявок, проте їх просто ніде було розмістити, пише Retail-Community.
Раніше на місці нового маркету був магазин Grand Gallery, який працював у ціновому сегменті "середній плюс".
Більшість українських виробників на маркетах «Всі.Свої» працюють в середньому ціновому сегменті, тому будуть доступні пересічному українцю. "Ціни однакові в магазині, на маркетах і в шоу-румах виробників", - акцентує увагу Анна Луковкіна.
Експертна комісія буде обирати виробників, які будуть представлені в магазині. Усього в магазині покупцю запропонують 100 вітчизняних брендів, у яких команда точно впевнена. На наступному етапі буде ухвалене рішення стосовно ще 50 брендів.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що на Хрещатику з'явиться чотириповерховий магазин українських брендів.