Молоко від фермера. Тарас Мороз став головним молочником Києва — як влаштований його бізнес?

10 лютого, 07:10
НВ Преміум
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Молочний бізнес став золотою жилою для Тараса Мороза (Фото:facebook Молоко від фермера)

Молочний бізнес став золотою жилою для Тараса Мороза (Фото:facebook Молоко від фермера)

Колишній мебляр Тарас Мороз із партнерами збудував найбільшу у столиці мережу з продажу натуральних молочних продуктів. І продає товар значно дорожче, ніж конкуренти. Як йому це вдається?

«Назвіть адресу будь-якого нашого приміщення, і я зможу його описати. Я навіть знаю, скільки сходинок біля входу в магазин», — пишається співвласник мережі Молоко від фермера Тарас Мороз. Одинадцять років тому разом із партнерами він вирішив створити мережу з продажу натуральних молочних продуктів і не помилився. Його ставка зіграла завдяки двом умовам: партнери самі виробляють більшу частину продукції та продають не менше ніж 70% асортименту за день.

Відео дня

За дев’ять років Мороз із партнерами відкрили 71 точку — Молоко від фермера є майже у кожному київському кварталі та у багатьох великих містах країни. Стати лідерами у ніші допомогли і франчайзі, які останні півроку одноразово платять за право роботи під брендом до $100 тис. У Києві немає великих мереж магазинів, що продають натуральну молочну продукцію. Періодично з’являються фірмові магазини, але згодом вони закриваються.

Щоб продовжити зростання, Морозу доведеться вирішити непросту проблему. У Києві бізнес майже вперся у стелю — у столиці йому вже нема куди зростати. Мороз знайшов вихід?

Від меблів до фермерства

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X