Молодий, але досвідчений. Якого PR-фахівця шукають компанї - інфографіка
Згідно з даними hh.ua, зазвичай цю професію обирають молоді жінки - дві третини тих, хто розмістив своє резюме на порталі. За результатами дослідження резюме, 82% - у віці до 35 років.
Більшість можуть похизуватися вищою освітою - бакалавр, спеціаліст або магістр, лише у третини незакінчена вища. Однак, що цікаво, рідко коли йдеться про профільну освіту.
Як правило, роботу в сфері PR шукають люди з дипломом філолога, журналіста або маркетолога і здобувають необхідні компетенції вже в процесі роботи.
Неабияке значення у цій сфері має досвід роботи. Троє з п'яти претендентів в професії понад 6 років, кожен четвертий - від 3 до 6 років, а кожен сьомий - від 1 до 3 років.
Згідно з даними, заявленим в резюме, більшість претендентів володіють іноземною мовою. При цьому кожен п'ятий читає англомовну фахову літературу, кожен шостий при необхідності може спілкуватися англійською під час співбесіди і практично кожен десятий стверджує, що знає англійську на дуже високому рівні.
Серед головних навичок, які здобувачі вказують в резюме: управління проектами, організація PR-заходів, ведення переговорів та маркетингових комунікацій, створення контенту і написання прес-релізів, співпраця зі ЗМІ, медіапланування, SMM.
Роботодавці у вакансіях найчастіше вказують: розробку PR-стратегії, реалізацію плану PR-активностей, просування бренду компанії, залучення клієнтів і партнерів, організацію та участь в прес-конференціях, взаємодія зі ЗМІ, для претендентів на топові посади - підбір команди, формування PR- служби і керівництво співробітниками.
Середня зарплатна пропозиція для фахівців в області PR становить 8 тис. грн. Однак тільки трохи більше третини здобувачів заявляють про свої вимоги до зарплати в межах цієї суми. Третина хотіли б отримувати від 8 до 16 тис. грн. Кожен сьомий - від 16 до 24 тис. Грн. І ще 16% вказують в зарплатних побажаннях суму понад 24 тис. грн.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.