Міжнародні бренди VS made in Ukraine. Які товари обирають українці - інфографіка

12 травня 2016, 15:00
Більшість українців купують продукти харчування у вітчизняного виробника, тоді як кожен другий надає перевагу міжнародним брендам при виборі зубної пасти, косметики та техніки

Як повідомляє компанія Nielsen у своєму глобальному дослідженні споживчих вподобань.

Більшість українців купують продукти харчування місцевого виробництва в таких категоріях, як цукерки/шоколад (53%), морозиво (68%), печиво (63%), соки (58%), вода (61%), фрукти (76%), овочі (79%) і м'ясо (82%).

Відео дня

Молоко і йогурти українці також вважають кращими локального виробництва (84% і 59%, відповідно). 60% українських споживачів надають перевагу чаю та каві міжнародних брендів.

Щодо алкоголю, то тут смаки розійшлися: 30% українських споживачів купують алкоголь українського виробництва, а 27% - від міжнародного виробника. Ще для 21% країна походження бренду не має значення.

Читайте також: Споживчі настрої українців почали пaдати

Кожен другий український споживач обирає товари міжнародних брендів в таких категоріях, як зубна паста (61%), шампуні / кондиціонери (60%), косметика (58%), дезодоранти (60%), засоби для прання (54%). Обираючи освіжувач повітря і мило для рук та тіла, третина українців не дивляться на місце виробництва товару (34% і 33%, відповідно).

Техніку українці переважно купують зарубіжних виробників. Так, 79% надають перевагу продукції зарубіжних виробників мобільних телефонів, 81% - ПК і ноутбуків, 77% - телевізорів і 60% - відео обладнання. Кожен другий українець віддає перевагу купівлі автомобіля міжнародного бренду.

Щодо покупки одягу і взуття, серед українців помітна перевага на бік міжнародних брендів (51%). Ще для 31% українців місце виробництва предмета одягу або пари взуття не грає ролі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X