Літаки Мрія і Руслан перейдуть на британські шини
Як повідомляє ЦТС, ними планується обладнати парк Русланів і Ан-225 Мрія авіакомпанії Авіалінії Антонова .
Програма випробувань налічувала польоти зі злітною вагою 340 тонн, 360 тонн і 402 тонни при різних граничних значеннях центровок.
При цьому виконувалися злети і посадки в межах очікуваних умов експлуатації. Всі випробування проходили за участю фахівців Dunlop.
Зауважимо, Антонов вже співпрацює з Dunlop в рамках програми регіональних реактивних літаків Ан-148 / Ан-158.
"До переліку переваг продукції Dunlop Aircraft Tyres слід віднести те, що вона сертифікована за європейськими нормами EASA та має прийнятну ціну», -- зазначили в Антонові.
Нагадаємо, що раніше в Антонові заявляли, що планують до кінця 2016 року згорнути співпрацю з російською компанією Волга-Днепр.