Снеки, гаджети, ресайклінг, коноплі. Головні світові тренди на ринку продуктів для домашніх тварин

14 червня, 09:41
Господарі домашніх тварин дедалі уважніше цікавляться складом кормів (Фото:parrus/Depositphotos)

Господарі домашніх тварин дедалі уважніше цікавляться складом кормів (Фото:parrus/Depositphotos)

Домашніх улюбленців балують все частіше, європейські компанії випускають продукти з коноплею, попит на корми високого рівня без добавок зростає. Які тренди продемонструвала одна з найбільших у світі виставок InterZoo 2022, яка відбулася в Німеччині

Вимоги до якості харчування для тварин зростають, що змушує бізнес підлаштовуватися. Виробники з Європи та США акцентують увагу на технологіях, нових різновидах м’яса, альтернативних протеїнах та дружніх до екології підходах. Директор з маркетингу української компанії-виробника кормів для тварин Kormotech Ігор Блістів за результатами роботи німецької виставки InterZoo 2022 розповів про те, які продукти та рішення користуються популярністю у всьому світі.

Відео дня

Снеки для собак

Улюбленців балують і це глобальний тренд на ринку харчування та догляду за домашніми тваринами. Бренди родом із Західної чи Центральної Європи пропонують широкі лінійки кормів та снеків для собак. В Україні культура харчування улюбленців поки що лише формується. Українські виробники мають набагато менше снеків у своєму асортименті. Тим часом, у європейських зоомагазинах снекова група може займати до 40% полиць, в Україні — 3−5%.

Продукти з коноплею

Цей тренд помітний у брендів зі Сполучених Штатів. Їх виробники завойовують ринок із новими видами м’яса. Наприклад — BARF ( Bones and Raw Food, тобто. тварин годують сирим м’ясом, їстівними кістками та органами ). А також продуктами, створеними, зокрема, за технологією freeze - dry — сублімаційним сушінням. Популярністю користуються і продукти з коноплею.

Альтернативні протеїни

Європейські бренди дедалі частіше використовують альтернативні протеїни у своїх рецептах. Експерти харчової промисловості називають перехід на такі види білка ( бобові, водорості, комахи) майбутнім продовольчих технологій. У харчуванні свійських тварин це білок з комах.

Стійке виробництво

Якщо сучасний бренд не сповідує принципи сталого розвитку і не має придатної для ресайклінгу упаковки, він не зможе достукатися до широкого кола споживачів. Ці вимоги охоплюють весь життєвий цикл продукту — де й у яких умовах вирощується сировина, як відновлюється екосистема, яку енергію споживають виробництва і таке інше. Споживачам справді важливо, як виробляється продукт. Альтернативні джерела споживання енергії та робота над збереженням планети — це не просто тренди, а світові практики. Виробники продуктів харчування для тварин не оминають це питання стороною.

Корм «холістик»

Ідея холістичного продукту особливо відома на Близькому Сході. Що це? Це корми нового покоління, при виробництві яких використовуються інгредієнти найвищої якості, придатні для споживання людиною. При їх виробництві не використовуються синтетичні консерванти, ароматизатори та підсилювачі смаку.

Девайси для життя з чотирилапими

З’являється все більше смарт-гаджетів у сфері догляду за вихованцями. В InterZoo 2022 був окремий павільйон зі стартапами. Раніше таких масштабів не було. Інновації при виробництві харчування для тварин та догляді за ними є реакцією на запит споживачів на нові технологічні рішення та продукти.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X