Безкоштовні обіди. Керівники компаній дедалі відчайдушніше намагатимуться повернути людей до офісів — The Economist

У 2023 році компанії пропонуватимуть бонуси або вдаватимуться до примусу, щоб повернути співробітників в офіси (Фото:RonaldCandonga / pixabay.com)
Вінжеру Мкандавір, кореспондент The Economist у сфері нерухомості прогнозує, що у 2023 році роботодавці з усіх сил намагатимуться повернути співробітників в офіси після пандемії коронавірусу.
Матеріал опубліковано у спецвипуску журналу НВ Світ попереду 2023 за ексклюзивною ліцензією The Economist. Републікацію заборонено.
Після затяжного періоду локдаунів чимало життєвих ритмів нарешті відновлюється. Повертаються весілля, відвідувачі стікаються до ресторанів, а торгові центри вщерть переповнені. Єдиним винятком є офіси. Станом на серпень типовий офіс приймав не більш як третину співробітників у кожен окремо взятий день, а відвідуваність у середньому становила трохи більше як чверть.
Аби спонукати співробітників повернутися і знов наповнити життям корпоративні обителі, компанії пропонують щедрі й дедалі відчайдушніші бонуси. Один із таких прикладів — їжа. Технологічні велетні вже давно пропонують своїм спеціалістам вишукані страви, приготовані власними шеф-кухарями. Тепер усе більше компаній заманюють співробітників безкоштовними обідами, барбекю та мобільними кафе, щоб стимулювати відвідування офісів. Опитування компанії Fooda, яка пропонує програми харчування на робочому місці, показало, що 80% працівників охочіше повертаються до офісу, коли їх забезпечують безкоштовними обідами.