Українці перевірять чесність краудфандингових компаній прямо в інтернет-браузері

11 квітня 2016, 11:39
Троє киян створили безкоштовне Chrome-розширення Kudos, яке підкаже, чи варто спонсорувати ту чи іншу краудфандінговую кампанію

Як повідомляє AIN, ідея виникла спонтанно, коли творці побачили ще одне шахрайство з благодійними внесками.

"Дивлячись на шахрайську кампанію Triton на Indiegogo, вирішили зробити сервіс, який би таких хлопців відправляв у спам, щоб користувачі не втрачали гроші, не ризикували брати участь в сумнівних компаніях. А також не відверталися від дійсно крутих проектів, яким потрібні гроші ", - розповів Андрій Нікішаєв, один із творців проекту. Разом із Денисом Крутьком та Олексієм Гнатаєнком вони і розробили це розширення.

Відео дня

Kudos аналізує кампанії в кілька етапів. Перший - збір сигналів тривоги від самих користувачів через кнопку Alert. Другий - алгоритм збирає дані по кампанії і робить драфтовий звіт, який верифікує людина, щоб виключити помилки.

Після цього звіт публікується і перекриває Алерта користувачів для даної кампанії, оскільки дає їй більш точну оцінку.

Звіт складається на базі лінійних алгоритмів. Аналізується як сама картка проекту, так і дані з інтернету. "Зараз упор більше на людину, так як за два дні особливо крутий алгоритм не напишеш, але ми будемо вдосконалювати продукт", - обіцяють розробники.

Поки про монетизацію проекту автори не замислюються, але не виключають таку можливість в майбутньому.

Нагадаємо, сервіс автоматичної розсилки персональних листів Replyapp.io українця Олега Белозора привабив ІК Digital Future, яка понад рік домовлялися із творцем, аби вкласти 400 тисяч доларів інвестицій у проект.

Показати ще новини
Радіо НВ
X