Гройсман доручив створити "гарячу лінію" для скарг від бізнесу

29 квітня 2016, 20:12
Очільник Кабміну Володимир Гройсман доручив запустити "гарячу лінію" для розгляду скарг від малого і середнього бізнесу в Урядовому контактному центрі

Про це він написав у Facebook.

"Аналітика подібних зловживань буде публікуватися на сайті центру - в яких саме областях і районах, хто з контролюючих органів поводиться абсолютно неадекватно. На такі сигнали уряд буде жорстко реагувати". - зауважив він.

Відео дня

Таким чином, за його словами, буде легше реагувати на проблеми малого і середнього бізнесу, а також стане зрозуміло, що треба змінити в системі.

Нагадаємо, наразі в Україні діє лише один офіційний орган, який приймає скарги від бізнесу. Це офіс бізнес-омбудсмена, який очолює колишній єврокомісар із податків Альгірдас Шемета. Роботу бізнес-омбудсмена фінансує ЄБРР.

За останніми даними бізнес-омбудсмена, за неповний рік своєї роботи - він почав приймати скарги від 20 травня 2015 року - вдалося вирішити проблемні моменти бізнесу і влади на суму у 2,7 млрд грн.

Показати ще новини
Радіо НВ
X