Наша бізнес-модель буде схожа на Staples Center у Лос-Анджелесі — інтерв'ю з Олександром Кохановським, переможцем у торгах за готель Дніпро

29 липня 2020, 09:30
НВ Преміум

Олександр Кохановський про те, коли буде завершена угода, як буде заробляти готель Дніпро і чи є в цій історії сліди російського капіталу

Один з найвпливовіших, за версією Forbes, в СНД людей у кіберспорті Олександр Кохановський став відомий широкій публіці. Через вісім днів після продажу готелю Дніпро за рекордні 1,11 млрд грн невідомій компанії Смартленд, бізнесмен визнав, що є одним з інвесторів придбання готелю. Він не називає імен своїх партнерів, але категорично заперечує наявність російського капіталу в угоді, а також заявляє, що не має бізнес-інтересів у Росії. Участь в проєкті Максима Кріппи — людині з таким прізвищем належить будинок у Броварах, де зареєстрована компанія Смартленд, йому закидають причетність до онлайн-казино — Кохановський також не коментує.

Відео дня

В інтерв'ю НВ Бізнес переможець торгів розповів, як інвестори хочуть заробляти на готелі Дніпро. Як виявилося, планована бізнес-модель не зводиться до кіберспорту, так мільярд не повернеш.

Компанія Смартленд запропонувала за готель Дніпро більше всіх. Яку максимальну суму готові були заплатити за цей актив?

Ми практично дійшли до максимальної ставки. Ще 10% від фінальної суми — це максимум, який ми б запропонували.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X