Дослідження. Як COVID-19 вплинув на світовий ринок e-commerce
Пандемія привела до зростання e-commerce в багатьох країнах світу
Китай відновлює статус країни-лідера на ринку e-commerce, йдеться в звіті The Global Seller Index про глобальний стан ринку електронної торгівлі, який був складений платіжною онлайн-платформою Payoneer. Продажі зросли і в багатьох інших країнах, в основному споживачі замовляли товари першої необхідності. Дані складені за результатами відповідей більш ніж 200 тис. онлайн-продавців з восьми країн світу.
Китай
Китай відновив статус країни-лідера в сфері міжнародної онлайн-торгівлі. У першому кварталі дохід транскордонних продавців (покупці і продавці знаходяться в різних країнах, для здійснення операції не потрібно перетинати кордон — НВ) виріс на 25% в річному численні.
Проблеми торкнулися логістики. Щоб подолати труднощі з поставками, багато компаній стали користуватися послугами комерційних чартерних рейсів.
США і Великобританія
Онлайн-продавці з США і Великобританії говорять про зростання обсягу продажів в річному численні на 53% в першому кварталі. Продажі значно зросли після початку пандемії COVID-19. Особливою популярністю користувалися товари першої необхідності, оскільки більшість споживачів залишалися вдома на карантині.
Корея
У першому кварталі корейська е-commerce індустрія продемонструвала зростання на 45% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Через вплив пандемії, корейські продавці змушені миритися із суворим прикордонним контролем у всій Південно-Східній Азії.
Корейські онлайн-продавці прагнуть розширити свій бізнес за рахунок нових торгових майданчиків, сподіваючись, що ситуація скоро покращиться.
Європа
Кількість онлайн-продавців, в порівнянні з минулим роком, в Іспанії збільшилася на 30%, у Франції - на 13%, в Італії - на 85%.
У першому кварталі продавцям у Франції вдалося збільшити обсяг міжнародних продажів на 12% в річному численні. Це сталося, ймовірно, завдяки більш розвиненою екосистемі електронної комерції. Пандемія негативно вплинула на продавців Італії та Іспанії - їх продажі знизилися в два рази.
Індія
Останні роки міжнародна онлайн-торгівля в Індії розвивалася. У першому кварталі продажі зросли на 8% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Коронавірус вплинув на ринок електронної комерції. В ізоляція знаходиться 1,3 млрд чоловік, серйозні збої в ланцюжках поставок привели до припинення послуг Amazon і Flipkart в Індії.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.