До 10%. EVA знизила свою націнку до мінімума, щоб стримати зростання цін
Найбільша українська мережа з продажу побутової хімії та косметики працює у збиток
Лінія магазинів EVA знизила націнку на свої товари до 10 %, йдеться у повідомленні прес-служби мережі. Зараз ритейлер проводить переговори з постачальниками про збереження знижок — вартість продукції на полицях залежить від відпускних цін постачальників. Компанія зазнає збитків.
«EVA як торговельна мережа, яка продає товари першої необхідності, не може не працювати. З початку військового стану ми перейшли на мобілізаційний режим роботи. Нам було важливо зберегти команди, які забезпечують роботу магазинів, а також — безпеку співробітників. Найскладніше питання — це логістика», — сказано у повідомленні EVA .
Рітейлер уточнює, що у соціальних мережах з’явилася хвиля негативних постів про EVA та інші торговельні мережі України. «Мета таких повідомлень — настроїти населення проти магазинів та спровокувати мародерство та атаки. Ця діяльність ведеться для дестабілізації ситуації в Україні», — йдеться у повідомленні мережі.
Ключове завдання для рітейлерів зараз — безперебійне постачання товарів, оскільки різко зріс попит на товари першої необхідності та тривалого зберігання. У зв’язку з цим рітейлеру довелося скоригувати номенклатуру товарів, що дозволяє не допустити порожніх полиць у магазинах.
Компанія також утворила оперативний штаб. EVA надає мобілізаційну допомогу (гуманітарну, фінансову) ЗСУ, госпіталям, лікарням та волонтерським організаціям через гуманітарні штаби. Мережа перерахувала 5 млн грн благодійному фонду Повернись живим.