Джерела НВ підтверджують прихід в Україну найбільшого в світі бренду одягу H&M
Минулого тижня Київ відвідала делегація шведської компанії Hennes & Mauritz AB на чолі з Маттіасом Ламбергом, директором з розвитку нових ринків.
У головному офісі H&M на запит НВ відповіли, що не планують зараз відкривати магазини в Україні, а вояж своїх співробітників в столицю пояснили постійним пошуком нових ринків.
Однак експерти уточнюють: заперечувати свій вихід до моменту підписання остаточних угод — це нормальна світова практика. І в цьому разі краще довіряти не офіційним відповідям, а інформації учасників ринку.
Одразу чотири джерела в Україні — інвестбанкір і керівники консалтингових і торгових компаній — на умовах анонімності розповіли НВ: H&M активно шукає місця для відкриття своїх магазинів. Шведи, мовляв, придивляються до найбільших столичних торгово-розважальних центрів (ТРЦ) Sky Mall, Ocean Plaza, Lavina Mall, а також прицінюються до приміщень на Хрещатику.
Переговори з українськими ТРЦ, як розповідає один із співрозмовників НВ, що має відношення до управління торговельною нерухомістю, відбуваються вкрай складно. За його словами, H&M, що має середній розмір магазину в 3-5 тис. кв. м, розраховує на орендні ставки наполовину менші від ринкових.
Hennes & Mauritz AB володіє мережею H&M — всесвітньо відомим ретейлером демократичного одягу брендів H&M, H&M Home, COS, Weekday, Cheap Monday, Monki, &Other Stories. Це одна з найбільших торгових компаній в світі, на кінець минулого року керувала майже 4,2 тис. магазинів.
При цьому H&M, згідно з дослідженням компанії GfK, стоїть на другому місці в списку брендів, яких не вистачає українцям. А такий візит може говорити про те, що шведи все-таки зважилися вийти на вітчизняний ринок. Тим більше, що за останні півтора місяця це вже друга їхня поява в Києві.