Онлайн та офлайн: як, коли і де можна звернутися із запитом до Державної податкової служби України в умовах війни

20 березня 2022, 13:17

Центри обслуговування Івано-Франківщини надають послуги для платників податків з усіх областей України. Про це повидомило Головне управління ДПС в області.

Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області проінформувало, що Центри обслуговування платників працюють та забезпечують приймання податкової звітності та звітності з єдиного внеску, видачу реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) та надання консультацій платникам податків.

Відео дня

Зазначається, що такі послуги можуть отримати громадяни та суб'єкти господарювання не лише Івано-Франківської області, а й з будь-яких областей України.

Головне управління ДПС в Івано-Франківській області
Фото: Головне управління ДПС в Івано-Франківській області

Надання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників здійснюється за таким графіком:

  • з понеділка по четвер: 8:00 — 17:00
  • п’ятниця: 08:00 — 15:45
  • обідня перерва: 12:00 — 12:45.

Водночас платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ) за допомогою меню Листування з ДПС приватної частини Електронного кабінету платника податків. Такий сервіс на період воєнного стану працює у робочі дні з 8 до 18 години.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua/.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису). Під час воєнного стану термін дії електронного підпису продовжується автоматично надавачем КЕП.

Показати ще новини
Радіо NV
X