"Дочка" Нової пошти у 2016 році збільшить удвічі обробку вантажів
Це вдвічі більше , ніж у 2015 році. Як повідомив директор НП Логістик Олександр Лісовець, на сьогоднішній день у розпорядженні компанії знаходяться два фулфілмент-центру загальною площею 10 тис. кв. м, компанія обслуговує більше 30 клієнтів.
За його словами, переважно послуга фулфілмента орієнтована на інтернет-магазини, користуються нею і інші бізнеси. Серед клієнтів НП Логістик - Алло, Rozetka, Garnamama, а також компанії Philip Morris, Nestle, WOG та інші.
НП Логістик разом з послугами прийому, зберігання, комплектації і упаковки доставляє товар до кінцевого одержувача. Для клієнта інтернет-магазину, який користується послугою фулфілмента, це означає додаткову перевагу, скажімо, він розміщує замовлення на сайті магазину ввечері, магазин оперативно передає заявку на фулфілмент в НП Логістик, а там ще сьогодні оформляють відправлення, яке доставлять вже завтра.
Нагадаємо, Нова пошта доставлятиме посилки між Києвом і містами-мільйонниками день у день.