"Дочка" Нової пошти у 2016 році збільшить удвічі обробку вантажів

22 червня 2016, 18:44
Компанія НП Логістик, яка входить до складу групи Нова пошта і спеціалізується на складських послугах і фулфілменте (комплекс логістичних операцій з приймання, обробки і доставки товарів), в 2016 році має намір обробити більше 2 млн замовлень

Це вдвічі більше , ніж у 2015 році. Як повідомив директор НП Логістик Олександр Лісовець, на сьогоднішній день у розпорядженні компанії знаходяться два фулфілмент-центру загальною площею 10 тис. кв. м, компанія обслуговує більше 30 клієнтів.

Відео дня

За його словами, переважно послуга фулфілмента орієнтована на інтернет-магазини, користуються нею і інші бізнеси. Серед клієнтів НП Логістик - Алло, Rozetka, Garnamama, а також компанії Philip Morris, Nestle, WOG та інші.

НП Логістик разом з послугами прийому, зберігання, комплектації і упаковки доставляє товар до кінцевого одержувача. Для клієнта інтернет-магазину, який користується послугою фулфілмента, це означає додаткову перевагу, скажімо, він розміщує замовлення на сайті магазину ввечері, магазин оперативно передає заявку на фулфілмент в НП Логістик, а там ще сьогодні оформляють відправлення, яке доставлять вже завтра.

Нагадаємо, Нова пошта доставлятиме посилки між Києвом і містами-мільйонниками день у день.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X