Добрі наміри на 90 мільйонів доларів. Будь-яку згадку про тютюн і алкоголь хочуть заборонити — як це вдарить по бізнесу і ЗМІ

2 червня 2021, 09:50
НВ Преміум

Депутати хочуть заборонити ЗМІ укладати будь-які рекламні контракти з тютюновими й алкогольними компаніями, ресторанам — просувати цю продукцію і публікувати меню на сайтах. 300 правок у профільний законопроєкт виникли як сюрприз для ринку

У середу, 2 червня комітет Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики готується розглянути приблизно 300 правок до законопроєкту 4212. Проєкт стосується реклами тютюну і цигарок. Зміни передбачають практично повну заборону на будь-яку згадку торгових марок цигарок, включно з електронними, і алкоголю на сторінках ЗМІ, в меню на сайтах ресторанів і в інтернет-магазинах. Якщо Верховна Рада у другому читанні підтримає ці новації, то це, ймовірно, принесе депутатам політичні дивіденди. А ось бізнесу — десятки мільйонів доларів збитків. Неолігархічні медіа втратять частину рекламних бюджетів, і їм ще важче буде зберігати незалежність

Відео дня

Про тютюн, електронні цигарки й алкоголь — жодного слова

Законопроєкт 4212 зареєстрували у Верховній Раді 12 жовтня минулого року. Документ вносив зміни до ст. 22 закону Про рекламу та стосувався просування електронних цигарок і рідин до них. Фактично, депутати запропонували заборонити їх рекламу також, як і звичайних цигарок. І Верховна Рада проголосувала за ці зміни в першому читанні.

Але напередодні другого читання до законопроєкту було внесено приблизно 300 правок, які фактично забороняють будь-яку згадку про алкоголь і будь-яку тютюнову продукцію в мережі. Наприклад, виробникам можуть заборонити комунікувати зі споживачами і розсилати їм інформацію електронною поштою або за допомогою смс-повідомлень.

Показати ще новини
Радіо НВ
X