Чотириденний робочий тиждень набирає популярності по всьому світу — Bloomberg

3 березня 2021, 09:24

Чотириденний робочий тиждень привертає все більше уваги в компаніях по всьому світу, пише агентство Bloomberg.

Минулою весною берлінська технологічна компанія Awin, у якої 1000 співробітників, дозволила їм йти з роботи в п’ятницю в обідню пору, щоб розслабитися на вихідних.

Експеримент виявився настільки успішним — продажі, залученість співробітників і задоволеність клієнтів зросли — що в січні Awin вирішила ввести чотириденний тиждень в компанії без скорочення зарплат.

Відео дня

«Ми твердо віримо, що щасливі, захоплені і врівноважені співробітники виконують роботу набагато краще», — заявив генеральний директор Awin Адам Росс. За його словами, працівники знаходять способи поліпшити роботу і бути настільки ж продуктивними.

Тренд на чотириденний робочий тиждень набирає обертів по всьому світу. За даними вебсайту з вакансіями ZipRecruiter, кількість публікацій, в яких згадується чотириденний тиждень, потроїлася за останні три роки — до 62 на 10 000.

Unilever, один зі світових лідерів на ринку харчових продуктів та товарів побутової хімії, в грудні почав експеримент з чотириденним робочим тижнем для своїх співробітників в Новій Зеландії. Він триватиме рік.

Уряд Іспанії розглядає пропозицію про субсидування компаній, які пропонують чотириденний тиждень. В Японії, в мові якої є навіть слово каросі (смерть від перепрацювання), законодавці обговорюють пропозицію про надання працівникам вихідного дня щотижня для захисту їхнього добробуту.

«Чотириденний тиждень набирає обертів. Для переважної більшості фірм скорочення робочого часу — цілком реальна мета», — говорить Віл Стронг, директор з досліджень британського аналітичного центру Autonomy.

У листопаді 2019 року компанія Microsoft Japan повідомила, що провела успішний експеримент з чотириденним робочим тижнем для працівників, який тривав місяць. Технологічний гігант зафіксував майже 40%-вий стрибок рівня продуктивності.

Показати ще новини
Радіо NV
X