В Yasno пояснили, чому платіжки за світло виросли, незважаючи на відключення електроенергії

У Yasno відповіли, чому суми у квитанціях за світло ростуть попри відключення (Фото:ДТЕК/Telegram)
Сума в квитанціях за електроенергію може зрости, незважаючи на обмеження електропостачання, через підвищене споживання електрики після відновлення її подачі, а також у разі несвоєчасної передачі показань лічильників.
Про це повідомив гендиректор постачальника енергоресурсів Yasno Сергій Коваленко у Facebook.
«Найперше: справа у відкладеному, або підвищеному споживанні електроенергії після того, як постачання відновлюють… Тому за підсумками місяця виходить, що клієнт використав стільки ж електроенергії, як і у періоди, коли відключення не застосовувалися», — написав він.
За словами Коваленка, зараз важливе споживання у конкретний момент часу. Тому що виробляються конкретні обсяги електроенергії, які не можна перевищувати.
Також він зазначив, що якщо показники лічильників передаються несвоєчасно, то обсяг електроенергії, що споживається, визначають за середньодобовим споживанням, який розраховують залежно від показань, зафіксованих раніше в минулі періоди.
«Тому сума в рахунку може бути вищою, ніж зазвичай. Навіть якщо через відключення електроенергії споживання загалом за місяць знизилося», — зазначив Коваленко.
Він додав, що у тих, хто передає показники вчасно, реальне споживання електроенергії наразі зменшилося.
«Тому зараз важливо розумно використовувати електроенергію, своєчасно передавати показники та регулярно платити за спожиті обсяги», — резюмував гендиректор YASNO.
У п’ятницю, 27 січня, повідомлялося, що в енергосистемі України зараз значний дефіцит, у вихідні потрібно бути економнішими.