Чи був тиск? В яких ще країнах у Ryanair виникали проблеми

12 липня 2017, 17:24
Сюжет
В Україні розгорівся скандал у зв'язку з відмовою ірландського лоукостера Ryanair виходити на авіаринок України

У компанії пояснили, що рішення прийнято через позицію керівництва міжнародного аеропорту Бориспіль, яке відмовилося виконувати досягнуті між авіакомпанією та Міністерством інфраструктури України домовленості.

Відео дня

У свою чергу, гендиректор Борисполя Павло Рябікін звинуватив лоукостер Ryanair в незаконних вимогах. Також він заявляв, що через ультиматум Ryanair аеропорт може зазнати збитків в 2 млрд грн.

Крім того, повідомлялося, що частина квитків на рейси, відкривати які Ryanair відмовилася, вже були продані. Ті, хто їх придбав, можуть звернутися в компанію по електронній пошті для відшкодування вартості.

НВ розповідає про аналогічні проблеми, що виникали у Ryanair в різних країнах Європи в останні роки.

Закриття представництва в Марселі

У січні 2011 року Ryanair закрив своє представництво у французькому Марселі через позов, порушений французьким союзом пілотів і державою. Позов був поданий у зв'язку з тим, що Ryanair підписало контракти з розташованим в Марселі екіпажем з ірландського законодавства, не ставши оплачувати вищі внески соціального страхування і податки (на 30% вище), передбачені законодавством Франції.

ЗМІ писали, що Ryanair тоді зіткнулася з позовом такого роду вперше. Глава авіакомпанії Річард О'Лірі заявив, що літаки і співробітників компанії переведуть в конкуруючі аеропорти Іспанії, Італії та Литви в знак протесту.

На думку О'Лірі, він дотримувався європейського закону, тому що його робітники були мобільними і працювали на "ірландських зареєстрованих літаках, визначених як територія Ірландії".

Представництво Ryanair проіснувало в Марселі п'ять років - з 2006 року.

Скорочення числа послуг, що надаються в аеропорту Единбурга

На початку 2012 року Ryanair заявила про скорочення числа розташованих в Единбурзі літаків з семи до шести, а також скасували п'ять маршрутів.

Причиною цього рішення стали невдалі переговори Ryanair про зниження плати за користування аеропортом цього міста.

"На жаль, представництво BAA в Единбурзі вважало за краще більш високі ціни, незважаючи на те, що це спричинить зменшення кількості пасажирів і втрату робочих місць", - заявив виконавчий директор авіакомпанії Майкл О'Лірі.

Перенесення представництва з данського Копенгагена в литовський Каунас

У липні 2015 року Ryanair переніс своє представництво з Копенгагена в Каунас через вимоги датських профспілок забезпечити мінімальні соціальні гарантії стюардам.

Перед цим вісім стюардів Ryanair, вихідців з країн Східної та Південної Європи, в інтерв'ю данському телеканалу DR Nyheder розповіли, що в зимовий сезон отримують менше €500 на місяць. Один з них навіть заявив, що взимку змушений збирати порожні пляшки, щоб забезпечити сім'ю.

У травні 2015 року мер Копенгагена Френк Дженсен заборонив 45 тисячам співробітників муніципалітету літати на літаках Ryanair в зв'язку з тим, що ця іноземна компанія утискає місцевих постачальників за рахунок більш низьких трудових стандартів.

В результаті авіакомпанія оголосила, що йде з міркувань економіки, назвавши свій відхід "чорним днем для економіки Данії".

Відхід з Осло

У червні 2016 року Ryanair заявила, що закриває свою базу в Осло і наполовину скорочує норвезький трафік через введення норвезьким урядом податку на авіаквитки в розмірі 8,59 євро за кожного пасажира. Податок стосувався як внутрішніх рейсів, так і міжнародних з вильотом з Норвегії.

Ryanair заявила, що цей податок може завдати шкоди туризму в Норвегії і привести до втрати 900 тисяч пасажирів на рік і 1000 робочих місць в Осло.

"На жаль, не дивлячись на ці попередження, норвезький уряд зруйнував конкурентоспроможність Осло Рігге, незалежного, прибуткового аеропорту", - заявив тоді головний комерційний директор лоукосту Девід О'Брайен.

Закриття двох з 15 баз в Італії

У вересні 2016 року Ryanair pзакрила дві з 15 баз в Італії, скоротила частоту рейсів і перевела частину рейсів на бази в інші країни Європи.

Це сталося у зв'язку з підвищенням муніципального податку з 6,5 євро до 9 євро за кожного пасажира.

"У Ryanair не було вибору, окрім як закрити дві з його 15 італійських баз, Альгеро і Пескара, і перемістити свої літаки, пілотів і екіпажі в країни з більш низькими туристичними витратами", - заявив Девід О'Брайен.

Він також підкреслив, що збільшення податків "серйозно зашкодить італійському туризму".

НВ

Показати ще новини
Радіо НВ
X