Майже всі готові до віддаленої роботи. Як бізнес адаптувався до карантину — опитування
Більшість компаній змогли організувати віддалену роботу, співробітників в цьому році скорочували лише одиниці
Навесні більшість компаній перейшли на дистанційну роботу і тепер — при необхідності - майже всі готові знову працювати віддалено. Лише 2% до сих пір не можуть перебудовуватися на такий формат роботи. Про це йдеться в дослідженні, яке провела компанія Бітрікс24.
Коронакриза вплинула на роботу бізнесу. Більше половини опитаних (53%) стверджують, що в їх роботі відбулися незначні зміни. Істотно Covid -19 вплинув на роботу 26% компаній, повністю змінили формат роботи 7%. Лише 14% опитаних відзначили, що в період першого карантину вони працювали без будь-яких змін.
Звільняли співробітників лише в 4% опитаних компаній, з яких 2,5% скоротили команду в середньому на половину, а в 1,5% - більшу частину фахівців, включаючи ключових гравців. Практично 40% опитаних відзначили, що навіть за часів коронакризи їх компанії виросли, а команди поповнилися новими фахівцями.
Більше половини компаній повернулися в офіси з початку вересня — про це розповіли 52% опитаних, йдеться в дослідженні Бітрікс24. У змішаному режимі - хтось дистанційно, хтось в офісі - працювати продовжили 34% компаный. Повністю в дистанційному форматі залишився працювати 13% респондентів.
Щоб знизити економічні ризики в поточній ситуації, компанії повинні змінюватися зараз і готуватися до них. І це розуміють більше 90% опитаних компаній. 34% запускають нові продукти, якы дозволяють розширити перелік товарів або послуг. Ще 13% зробили ставку на маркетингові активності, а 7% взагалі готові виходити на нові ринки. Частина компаній — 15% - оптимізують свої процеси, щоб зменшити витрати.