Під час кризи люди легше «стрибають», а бізнеси отримують шанс розвинутися або впасти — співвласник Banda Павло Вржещ

6 вересня 2020, 09:21
NV Преміум

Співвласник агентства Banda Павло Вржещ — про середній чек і маржу проєктів компанії, відкриття американського офісу, український ринок креативних рішень і головного конкурента

Banda — одне з найдинамічніших креативних агентств в Україні. Серед найбільш відомих проєктів компанії — символ Євробачення 2017 року, що проходило в Києві, а також бренд Ukraine Now. Кількість тих, хто бажає попрацювати з Banda, перевищує можливості агентства і це дозволяє підвищувати ціни. Цього року Banda відкрила свій офіс у Каліфорнії, а через кілька років планує розвиватися в Лондоні. Які вимоги висувають клієнти агентства, скільки грошей експерти беруть за свою роботу і чи гарантують результати в продажах — про це в інтерв'ю НВ Бізнес розповів співвласник Banda Павло Вржещ. Співрозмовник почав розмову з того, як компанію накрила коронакриза.

Відео дня

— Ми стали набагато більш відкритими всередині компанії. У кризу ми зайшли важко, тому що оптимісти по життю і до поганого ніколи не готуємося. У рекламній індустрії на паузу натиснули всі, хто змогли натиснути. Тому ми чесно показали працівникам, що всередині агентства відбувається. Який загальний зарплатний фонд, які витрати на офіс, скільки клієнтів приходить. І сказали давайте всі разом з цим щось робити. І ось ця відкритість нас мобілізувала. Люди відчували вдячність, за те, що їх не тримають в невіданні. Була така наснага, що ми як ракета відтоді: як почали ковбасити, так і не можемо зупинитися. У нас вже зараз 2020 рік краще, ніж 2019, ми виросли в порівнянні з минулим роком, не дивлячись на кризу.

Що до клієнтів, вони також трохи змінилися. До нас почали приходити ті, хто хотів швидко зрости, в основному це були онлайн-бізнеси, і ми навчилися працювати швидко. Якщо раніше проєкт в середньому займав у нас від 3 до 6 місяців, то в кризу ми навчилися розробляти швидкі кампанії за 8 днів.

Що важливо розуміти бізнесу, який вижив під час кризи про суспільство, що вижило під час кризи?

Під час кризи у людей змінюються уподобання, вони починають легше «стрибати». Якщо до кризи смаки формувалися поступово: ось це я люблю, це не люблю, то в кризу людина з легкістю змінює звичні бренди на щось нове. Набагато легше переключає увагу. Наприклад, сервіс доставки Ракета, вони ж запустилися в кризу і не було такого — ой, я замовляю тільки на Ubereats. Є Ракета, давайте Ракету. Це період відкритості і компаніям важливо на нього реагувати. Бути гнучкими, розуміти, що однаково легко до тебе можуть прийти і піти, тому утримувати сервісом, бути максимально лояльним і швидким. Під час кризи людина може поміняти якісь зовсім маленькі і непомітні звички, але в підсумку за ними може стояти багатомільйонний бізнес і його шанс розвинутися або впасти.

Про вартість послуг

Як змінився прайс агентства? Чи знижували ви ціну в кризу?

Показати ще новини
Радіо NV
X