Автопілот від Intel та гібридна Skoda – світові автоновини
1Intel буде розробляти власну систему автопілота
Генеральний директор компанії Intel Брайан Крзанич, в рамках автосалону, який проходить в Лос-Анджелесі, підтвердив плани компанії інвестувати $250 млн. на розвиток технологій автопілота в найближчі два роки. Про це повідомляє Business Insider.
Основна ідея компанії – це допомогти створити машину, яка змогла б керуватися самостійно і впевнено поводитись на дорозі без водія. Відзначається, що $250 млн можуть піти на технології, які дозволять знизити ризики, підвищити рівень безпеки та ефективності, одночасно скоротивши витрати.
За словами генерального директора Intel, промисловість повинна бути готова до моменту, коли автономні автомобілі будуть генерувати більше 4 тис. гігабайт даних щодня. У компанії стверджують, що технологія автономного управління може заощадити в США близько $121 млрд в рік. Конвертованих в витрату часу та палива.
Раніше, менеджером компанії Intel було заявлено, що проблеми електромобілів з автопілотом викликані незадовільною роботою програмістів компанії KIA, а не з чіпами, які Intel Corporation.
2Samsung виходить на автомобільний ринок
Південнокорейська компанія Samsung Electronics купує американського виробника електроніки для автомобілів Harman International Industries. Про це повідомляє видання Reuters.
Загальна сума операції складе $8 млрд. Компанії планують закрити її до середини 2017 року. Варто відзначити, що Samsung має намір профінансувати придбання власними коштами. Після завершення покупки компанія Harman стане дочірнім підрозділом Samsung.
Нагадаємо, Harman – це один з найбільших виробників автомобільної електроніки в світі. Вона спеціалізується на аудіо-і відеосистемах, а також цифрових системах безпеки. Виробник розвиває такі бренди, як Harman/Kardon, JBL, AKG, Mark Levinson, Symphony Teleca, AMX, Crown International та ін.
За підсумками фінансового року, який завершився 30 вересня 2016 року, продажі компанії Harman склали близько $7 млрд, 65% з яких припали на товари для автомобілів. Варто зазначити, що устаткування американської компанії встановлено більш ніж в 30 млн автомобілів по всьому світу.
Втім, за рахунок покупки південнокорейська компанія розраховує стати лідером з провідних гравців на ринку автомобільної електроніки. За оцінкою Samsung, вже до 2025 року обсяг цього ринку досягне $100 млрд.
3JLR буде випускати електричні позашляховики
Перед початком щорічного міжнародного автосалону в Лос-Анджелесі (18-27 листопада) британська компанія Jaguar Land Rover (JLR) представила концепцію позашляховика з електричним двигуном Jaguar I-Pace. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Компанія оголосила, що ця модель вийде на ринок в 2018 році. У ній буде встановлений акумулятор на 90 квтг, з допомогою якого можна буде подолати відстань в 350 км без підзарядки.

Ця модель повинна стати основним конкурентом кросоверу Tesla Model X та іншими автоконцернами, раніше оголосили про плани випуску електричних позашляховиків у зв'язку з посиленням екологічних стандартів в США і країнах Євросоюзу. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Варто відзначити, що серед німецької трійки вихід електричного позашляховика від Audi теж запланований на 2018 рік, у Mercedes-Benz - на 2019 і BMW - на 2020 рік. Так за оцінками рейтингового агентства Moody's Investors Service, до 2020 року число доступних у США електромобілів збільшиться більш ніж втричі - до 19 одиниць.
4У Skoda з'явиться гібридна модель
Чеська компанія Skoda планує випустити гібридну модель не раніше 2019 року, пише видання Autocar.
Першим отримає гібридну силову установку модель Superb. “Ми почнемо з цієї моделі, так як вона дуже популярна у Китаї. І саме там ми очікуємо найбільший попит", - пояснив глава компанії Бернгард Майєр. За його словами, компанія не спізнюється на ринок, а розглядає 2019 рік, як точку, з якої почнеться справжній попит на даний вид автомобілів. Тільки можна буде компенсувати витрати на виробництво гібридів.
Слідом за Superb, отримає гібридну модифікацію кросовер Kodiaq. Нагадаємо, що виробництво стандартної версії кросовера почалося в жовтні поточного року.
Вже до 2020 року чеський автовиробник планує представити свій перший електромобіль. Він буде побудований на платформі MEB. Автомобіль повинен отримати унікальний дизайн для Skoda. А ряд технологічних новинок компанія може запозичити у концепту Volkswagen I. D., який був представлений раніше на автосалоні в Парижі, відзначає Майєр.
5Volkswagen звільнить 30 тис. чоловік через дизельгейт
Німецький автовиробник Volkswagen AG за угодою з профспілками скоротить 30 тис. робочих місць для однойменного бренду по всьому світу (5% штату групи компаній), щоб заощадити 3,7 млрд євро. Про це 18 листопада 2016 року заявили керівники концерну на прес-конференції в штаб-квартирі у Вольфсбурзі, пише Інтерфакс-Україна.
Після довгих місяців переговорів концерн обіцяв профспілкам, що скорочення будуть за рахунок відмови від заміщення вакансій, що з'являються в тому числі в результаті виходу працівників на пенсію (у звичайному та достроковому порядку). Так компанія утримається від примусових звільнень до 2025 року.
Варто відзначити, що в Німеччині число працівників Volkswagen знизиться на 23 тис. осіб, а економія складе 3 млрд євро. Цей крок повинен дозволити компанії відновити рентабельність, ліквідувати наслідки дизельного скандалу, а також профінансувати перехід на електрокари та безпілотні автомобілі після дизельгейта.
"Ми робимо великий крок вперед, можливо, найбільший в історії компанії, - заявив глава Volkswagen Херберт Дисс. За його словами, усі виробники повинні перебудовуватися через неминучі зміни у галузі. “Нам необхідно підготуватися до бурі", - додав він.
Нагадаємо, дизельний скандал навколо Volkswagen вибухнув у вересні минулого року. Після того, як американське Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) виявило, що концерн встановлював на своїх автомобілях з дизельними двигунами програмне забезпечення, яке під час перевірок занижувало показники викидів шкідливих речовин в атмосферу. Підробка результатів тестування торкнулася 11 млн машин з дизельними двигунами по всьому світу. А загальні витрати Volkswagen через цей скандал вже перевищили 18,2 млрд євро.