Чорна п’ятниця у червоній зоні. Український ритейл націлився на рекордний продаж
Обмеження червоної зони не вплинуть на продаж під час Чорної п’ятниці, прогнозують ритейлери. Бізнес сподівається, що споживачі підуть в онлайн і входять до режиму агресивної реклами знижок на найближчі кілька тижнів до новорічних свят.
В Україні, як і у всьому світі, стартує розпродаж року — Чорна п’ятниця. Майже тиждень забудовники готові дарувати покупцям житла додаткові квадратні метри, ресторани — страви та напої. Ритейлери зазвичай готуються надавати знижки на обмежений асортимент. Розмір знижок сягає 90%.
У попередні роки у цей період продажі в магазинах зросли в п’ять-шість разів, але зараз у Києві та багатьох містах України діють обмеження червоної зони. Прийти в магазин і купити телевізор або нову пару штанів зі знижкою зможе обмежена кількість споживачів, що може вплинути на продаж. Мережі роблять ставку на онлайн.
Замість Чорної п’ятниці чорний тиждень: які знижки пропонують торговельні мережі