Російські маркетплейси розпочали паралельний імпорт товарів брендів, що пішли з країни — ЗМІ

20 червня, 10:56
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Маркетплейси Яндекс та Ozon розпочали паралельний імпорт товарів (Фото:яндекс)

Маркетплейси Яндекс та Ozon розпочали паралельний імпорт товарів (Фото:яндекс)

Великі російські маркетплейси Яндекс Маркет і Ozon зайнялися паралельним імпортом товарів брендів, що пішли з РФ.

Великі російські маркетплейси Яндекс Маркет і Ozon запустили паралельний імпорт у РФ товарів брендів, що пішли з Росії. Про це пише російське видання Коммерсант.

Зокрема, Яндекс створює підрозділ, який займеться і ввезенням продукції з паралельного імпорту. За даними співрозмовника видання, перші партії товарів іноземних брендів, що пішли з Росії, в сегменті електроніки та побутової техніки вже прибули на склади компанії. При цьому конкретних брендів він не назвав.

Відео дня

Маркетплейс Ozon ввіз по паралельному імпорту продукцію Apple. Також повідомляється, що на маркетплейсі можуть з'явитися товари люксових брендів холдингів LVMH і Kering. Раніше торгівля такими товарами на майданчику була неможлива через суворі правила.

За словами джерел видання, Wildberries готова паралельним імпортом самостійно у разі виникнення дефіциту будь-яких товарів. Поки що рітейлер розраховує, що ввезення повністю забезпечать продавці майданчика.

За оцінками експертів, вартість товарів, які ввезуть до РФ по паралельному імпорту, зросте на 5-50%, залежно від категорії товару та логістичного ланцюжка.

Нагадаємо, що у квітні цього року російське Міністерство промисловості та торгівлі підготувало перелік товарів, дозволених до ввезення без попиту власника товарного знака – за допомогою паралельного імпорту.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X