Якими стануть ЖК майбутнього: тенденції в будівництві житла

Якість інфраструктури безпосередньо впливає на попит (Фото:DIM)
Уявлення про те, якою має бути житлова забудова, в Україні змінюються в кращій бік з року в рік.
Покупець вже не хоче жертвувати власним комфортом за дешевий квадратний метр і готовий платити більше за комфортну екосистему в проекті. Це також зрозуміли забудовники, які бачать нові вимоги до зручності житлових комплексів та їх території, до інфраструктури і наповнення, до якості зведених будинків і використання сучасних технологій.
У чому сила
Якість інфраструктури сьогодні безпосередньо впливає на попит, рентабельність об'єкта нерухомості і вартість квадратного метра, а також багато в чому визначає майбутнє житлового комплексу. У групі компаній DIM, з огляду на свій досвід, впевнені, що покупець купує не просто квартиру, він обирає спосіб життя. Тому якісний сучасний житловий комплекс — це, окрім житла, місце, де можна отримати всі необхідні послуги, відпочити, зробити покупки, попрацювати, не покидаючи межі комплексу.
У портфелі забудовника представлено абсолютно різні за наповненням і позиціонуванням проекти, які розраховані на свого клієнта. Наприклад, ЖК «Метрополіс» і «Новий Автограф» сподобаються тим, кому важлива близькість до головних транспортних розв’язок і метро, великих зелених зон столиці і повноцінна інфраструктура у складі комплексу.

ЖК А136 Highlight House стане відмінним рішенням для справжніх фанатів життя в ритмі великого Києва, він підкреслює переваги своєї локації — центрального ділового району.

Кожен проект компанії, незалежно від класу, несе в собі цінність сучасного поняття «мій дім»: не тільки квартира і житлові простори, але й комфортне, практичне й ергономічне облаштування внутрішньої території та місць загального користування. Це внутрішні двори без машин з деревами, кущами і клумбами, цілі парки у складі ЖК, лаунж-зони для відпочинку, система бігових і велодоріжок, місця для вигулу домашніх улюбленців. Підвищився тренд на ЗСЖ-інфраструктуру і дитячу складову: дитячі та спортивні тематичні зони, садки і школи стали невід'ємною частиною проектів групи компанії DIM.

Цікава начинка
Гонка за метрами на київському ринку житла призвела до зниження якості новобудов. Ще 5 років тому значна частина нових проектів мала низьку забезпеченість соціальної та транспортної інфраструктури. Втім, настрої споживачів кардинально змінили ситуацію на ринку.
В останні три роки між девелоперами розгорнулася запекла боротьба за клієнта. Тепер правила диктує споживач. І хоча той, як і раніше, обмежений у коштах, він став перебірливим у виборі житла: шукає зручніші та виграшніші локації, цікаві фасадні й архітектурні рішення, енергоефективні технології та якісне будівництво. Вимоги покупців зросли не тільки і не стільки до самих квартир, скільки до характеристик, які раніше залишалися поза увагою менш досвідчених клієнтів.
Якість житла в масовому сегменті стала зростати. Сформувався цілий пул девелоперів, які будують високоякісні житлові комплекси з розвиненою багатофункціональною інфраструктурою.

У проектах групи компанії DIM є правило: все необхідне мешканцю має бути доступно під рукою. Це означає, що спустившись на ліфті в ЖК А136 Highlight House, ви зможете випити чашку кави в дизайнерському лобі і провести бізнес-зустріч у будь-який зручний для вас час, влаштувати шопінг за допомогою персонального стиліста у FASHION HUB, позайматися у преміум фітнес-клубі, записатися на б’юті-послуги в салон краси, здати речі в хімчистку, замовити послугу через консьєрж-сервіс, який візьме на себе більшість побутових клопотів.

У ЖК LUCKY LAND, який позиціонується в класі комфорт, забудовник робить ставку на формат комплексного освоєння території і створює справжнє мікромісто, де на площі 37,2 га з’явиться цілий сучасний житловий мікрорайон з 23 будинків. Для 4 144 квартир у комплексі буде приблизно три тисячі машиномісць у підземному і гостьових паркінгах, що повністю вирішить питання з паркуванням. Внутрішня територія буде закрита від авто і сторонніх, професійна охорона і відеоспостереження забезпечить додатковий рівень безпеки і комфорту. Крім житла, група компаній DIM запланувала у складі ЖК дитячі садки і школу з футбольним полем, сервіси побутових послуг, коворкінги, супермаркети, магазини різного профілю, кафе і ресторани.

Тепло й економно
Боротьба за енергоефективність стартує з вибору технології оздоблення фасаду. Це питання не тільки підвищення комфорту проживання, а й економії на комунальних платежах. Стіни будівлі мають максимальну площу серед усіх огороджувальних конструкцій, що дає їм колосальні можливості для тепловтрат. У проектах групи компаній DIM передбачено теплозберігаючі вентильовані фасади з функцією теплоізоляції і сонцезахисту. Їхнє головне завдання — захистити від перегріву в спеку та зберегти тепло в холодну пору.
Крім того, ця технологія дозволяє використовувати широку палітру матеріалів для декору — від облицювальної цегли до натурального каменю, що дає можливість створити індивідуальний вигляд кожного ЖК. Для утеплення стін забудовник використовує термостійку мінеральну вату, яка забезпечує оптимальний внутрішній мікроклімат. Вона виготовлена з каменю, тому не горить і вважається надійною, екологічно чистою і безпечною. Вата відмінно захищає від шуму з вулиці.
За акустичний комфорт і хорошу інсоляцію приміщень відповідає інноваційне архітектурне скло. Його характеристики значно перевищують показники стандартного енергозберігаючого склопакета. Завдяки магнетронному напиленню скло пропускає сонячне світло в кімнату, але не пропускає сонячне тепло. Приміщення завжди наповнене природним світлом та зберігає комфортну температуру. У більшості проектів групи компаній DIM використовують індивідуальні системи опалення з можливістю налаштовувати оптимальний температурний режим у кожній квартирі.

Окрім використання сучасних енергоефективних технологій, пріоритетом забудовника також є відповідність його об'єктів міжнародним стандартам. Наприклад, клубний житловий комплекс Park Lake City особливо прийдеться до душі тим, хто шукає сучасне заміське житло з інфраструктурою бізнес-класу, якістю й екологічністю технологій будівництва. В основі філософії цього проекту — дбайливе й усвідомлене ставлення до природи. Проект побудують за стандартами BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method). Це означає, що забудовник бере до уваги природний ландшафт і вписує в нього свій ЖК, стежить за екологічністю процесів будівництва, матеріалами, що використовуються, і подальшою експлуатацією.

Дружба з містом
Низька якість міського середовища знижує рівень життя населення і є дефлятором економіки. Міста конкурують одне з одним за залучення людських ресурсів. Ті з них, де створено якісне міське середовище, де люди можуть реалізувати додаткові потреби, отримують перевагу. Саме тому група компаній DIM вважає правильним створювати комплекси, які в майбутньому стануть центром тяжіння району, інвестувати в соціально-побутові об'єкти, які змінять вигляд Києва.
Наприклад, ще на старті робіт над ЖК «Автограф» у Дніпровському районі забудовник покрив витрати на облаштування наявних зелених зон, побудував новий дитячий майданчик з ігровим комплексом, спортивний майданчик із зоною для воркауту, замінив асфальтове покриття прибудинкових проїздів, відремонтував у розташованих поблизу будинках під'їзди і дахи, а також з нуля створив масштабний громадський парк площею понад 1 га. Успішно втіливши в життя все перераховане вище, група компаній DIM також додатково взяла шефство над дитячим садком для дітей з особливими потребами № 591 — там провели заміну всіх старих вікон на нові металопластикові.
Благоустрій території навколо комплексу і дружба з районом не найменша стаття витрат у проекті забудови, кажуть у компанії. Однак воно того варте: покупець не хоче жити окремо від міського урбаністичного ландшафту і відчувати когнітивний дисонанс щоразу, коли залишає закриту комфортну територію свого комплексу. Тому девелопер реалізує у своїх проектах якісний ландшафтний дизайн як у самому ЖК, так і поруч, всесезонне озеленення, сучасні дитячі майданчики, розумне освітлення, що докорінно змінює зовнішній вигляд новобудови і локації.