Павербанки, генератори та бронежилети. Які товари українці хочуть купити онлайн під час війни

20 квітня, 15:03
На OLX активно шукають генератори, буржуйки та матраци (Фото:Markus Winkler\Unsplash)

На OLX активно шукають генератори, буржуйки та матраци (Фото:Markus Winkler\Unsplash)

Після початку війни в Україні популярні запити на OLX змінилися. Замість диванів та шаф українці стали активно шукати генератори та павербанки. Деякі сподіваються купити на платформі бронежилети або шукають оголошення з танками.

Війна Росії проти України — головні події 3 червня

Онлайн-платформа OLX повернулася до 42% довоєнних замовлень із сервісом OLX Доставка та очікує подальшого зростання. Про це йдеться у повідомленні компанії.

Відео дня

Третього тижня квітня українці замовили товарів в онлайні на суму 100 млн гривень. Це на 19% більше у порівнянні з аналогічним довоєнним періодом 2021 року.

Зростанню продажів сприяли поновлення роботи українських бізнесів (у тому числі малих та середніх підприємств) та поновлення роботи відділень Укрпошти та Нової пошти.

Після початку війни українці на 40% частіше стали шукати на OLX ноутбуки та у 2,5 рази частіше – мобільні телефони. Також українці стали частіше шукати на OLX павербанки. Раніше ці товари не мали популярності серед українських користувачів платформи.

Попит на кросівки виріс удвічі, на спортивні костюми та валізи надійшло 35 та 33 млн запитів відповідно. Також покупці уперше почали шукати на платформі тактичні куртки.

Серед дитячих товарів найбільше продовжують шукати сезонний одяг ( кросівки та куртки) та транспорт ( велосипеди та самокати). Його шукали 48 млн. разів. Порівняно з довоєнним періодом попит на велосипеди зріс у 2,5 рази.

Попит на дорослі велосипеди зріс на 45% із початком військових дій. У 100 разів збільшилися пошуки спальних мішків, які у несезон до війни не мали попиту.

Також в OLX поділилися, що за майже 2 місяці протистояння на платформі з'явилися нові запити, як танк ( майже 5 млн пошуків) та бронежилети ( 40 млн пошуків). У компанії наголосили, що продаж таких товарів на платформі заборонено і подібні оголошення деактивуються.

У категорії будинок і сад на перші місця за популярністю вибили генератори ( 60 млн пошуків), буржуйки та матраци ( 11,8 та 7,4 млн пошуків відповідно). Також користувачі активно шукають борошно, саджанці та картопля.

В категорії тварин запит «віддам тварину» - виріс у 4 рази. У 63 рази зріс попит на перенесення тварин. Корм для тварин вперше потрапив до топ-5 популярних запитів у зазначеній категорії.

З початку війни середній чек покупок на OLX виріс на 75% з 578 грн. до 1 000 грн. Вартість найдорожчого товару у березні-квітні зросла на 4 200 грн. порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Раніше повідомлялося, що OLX Group ухвалила рішення припинити будь-яку діяльність у Росії через її повномасштабне вторгнення в Україну. Російський сервіс компанії - Avito - буде виділено в окрему компанію.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X