«Люди почали економити». У Rozetka відзвітували про зростання обороту та кількості торгових точок, але середній чек падає

Владислав Чечоткін, співзасновник та співвласник Rozetka (Фото:Олександр Медведєв / НВ)
Співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін розповів, що оборот компанії у четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію.
Станом на початок 2023 року мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок — більше, ніж було до початку вторгнення до РФ.
Про це розповів співзасновник компанії Владислав Чечоткін в інтерв'ю Forbes Україна.
За словами Чечоткіна, оборот компанії у четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію.
«По GMV у четвертому кварталі 2022 року ми показали найкращий результат за свою історію», — зазначив співзасновник компанії.
Водночас прибуток Rozetka за підсумками року знизився суттєво, зокрема через втрати складів і магазинів. Чечоткін наголосив, що йдеться не про «рази», а про «відсотки».
Середній чек у Rozetka за підсумками року також знизився, оскільки «люди почали економити».
Команда компанії скоротилася майже вдвічі за минулий рік (до вторгнення в Rozetka працювало 7000 працівників).
У прифронтових містах робочі години магазинів Rozetka скоротилися до 15:00 або 16:00.
У березні минулого року співзасновник компанії Владислав Чечоткін повідомив у листі співробітникам, що після початку війни оборот компанії впав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн за три тижні. 25 магазинів компанії було знищено або пограбовано. Rozetka довелося звільнити частину працівників, зокрема айтішників.
У квітні онлайн-рітейлер Rozetka відновив роботу 118 точок видачі. До війни компанія мала 270 таких точок.