Не виправдали очікувань. Великий американський ритейлер відмовився від роботів в магазинах

3 листопада 2020, 16:23
Рітейлер Walmart відмовляється від використання роботів для інвентаризації товарів. Цим займуться люди, які збирають замовлення для доставки і самовивозу.

Великий американський ритейлер Walmart відмовився від планів використовувати пересувних роботів для сканування полиць в магазині і відстеження відсутніх товарів. Про це пише The Wall Street Journal з посиланням на джерела.

Відео дня

За даними джерел видання, ритейлер розірвав контракт з компанією Bossa Nova Robotics, яка надала Walmart роботів для поліпшення роботи з клієнтами і допомоги персоналу магазину.

Як пише видання, ритейлер знайшов більш ефективні способи відстежувати кількість товарів в магазинах, ніж це дозволяє робити використання роботів. У Walmart заявили, що плюси від використання роботів виявилися недостатніми.

Відзначається, що під час пандемії у рітейлера значно зріс попит на онлайн-доставку і самовивезення. В результаті співробітники Walmart стали частіше збирати замовлення і одночасно дані про товари, яких бракує на полицях.

За словами джерел WSJ, ритейлер планує залучити цих співробітників для відстеження запасів. Також один зі співрозмовників видання розповів, що виконавчий директор Walmart в США Джон Фернер був стурбований реакцією деяких покупців на роботів.

У той же час в Walmart повідомили, що компанія продовжить тестувати технології та інвестувати у власні сервіси.

Відмова Walmart від використання роботів став потрясінням для Bossa Nova Robotics, яка співпрацювала з рітейлером протягом п’яти років. Повідомляється, що через розрив контракту з рітейлером Bossa Nova звільнила половину співробітників.

Водночас Walmart не буде повністю відмовлятися від використання роботів в магазині. Наприклад, ритейлер продовжить використовувати роботів-прибиральників.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X