Власник Zara, Bershka і Pull & Bear відкриє онлайн-магазини по всьому світу

5 вересня 2018, 15:01

Найбільший у світі роздрібний продавець одягу - іспанський ритейлер Inditex планує до 2020 року продавати через інтернет товари всіх брендів, які йому належать, по всьому світу, в тому числі, в країнах, де у нього немає фізичних магазинів.

Про це заявили в компанії, передає американський телеканал CNBC.

"Ми хочемо, щоб наші модні колекції були доступні всім нашим клієнтам, в якій точці світу вони б не перебували. Навіть на тих ринках, на яких в даний час немає наших магазинів", - сказав головний виконавчий директор Inditex Пабло Ісла.

Відео дня


Inditex, що належить іспанському мільярдеру Амансіо Ортезі, управляє магазинами Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho і Uterque. В цілому мережа магазинів налічує майже 7,5 тис. фізичних точок у 96 країнах. Зараз Inditex працює онлайн на 49 ринках.


Як пише CNBC, зіткнувшись з більш молодими онлайн-ритейлерами, такими як Boohoo.com і Missguided, іспанська компанія, яка вперше розробила концепцію швидкої моди в 1980-х роках, розробляє нові технології, об'єднується з технічними фірмами і тестує нові способи позбавлення від складських запасів.


Інтернет-продажі Inditex в 2017 році підскочили на 41%, на їх частку припало 10% усієї виручки компанії. Для порівняння: шведська мережа H&M (Hennez & Mauritz) збільшила онлайн-продажі в минулому році на 12%.

Показати ще новини
Радіо НВ
X