Віталій Мажара: суперкар або випадкове таксі – про довіру до забудовника

17 січня 2018, 11:00
Новини компаній
 Віталій Мажара – СЕО девелоперської компанії GREENWOOD

Віталій Мажара – СЕО девелоперської компанії GREENWOOD

Сьогодні всі будівельні компанії реалізовують майбутнє житло на етапі будівництва. Це як ніби вам запропонували б купити креслення концепту нового авто.

На папері все чудово, але "чи поїде"? І покупці, віддаючи свої гроші, ризикують, бо не знають напевно – закінчить забудовник об'єкт чи ні.

Стійкий імунітет до довіри сформували недобросовісні девелопери. Вони були раніше, є і зараз. Дають гучну рекламу, помпезно починають будівництво, звуть митрополитів і депутатів "закласти перший камінь"... А в результаті в найгіршому разі – ні з чим не порівнюване почуття обдуреності. І замість обіцяного боліда посадили у дешеве таксі, яке по дорозі зламалося. Роби що хочеш. Тому патологічна недовіра покупців у цій ситуації є вельми справедливою.

Відео дня

Але існує «АЛЕ». Багато років працюючи в цій сфері, я з досвіду можу описати моделі поведінки забудовника, якому можна і якому не можна довіряти. Як? Просто подумайте, чим він ризикує.

Нові підприємства без історії нічим не ризикують. Вони можуть навмисно довести до банкрутства себе, а на завтра відкрити нову торгову марку, або поспіхом втекти в аеропорт із квитком в один кінець. І на цьому все.

Компанія ж з історією, нехай і невеликою – 5-6 років – ось їй є що втрачати. Це імідж на стадії формування та перша хитка лояльність з боку соціуму. Будь-компромат навіть на частотах «сарафанного» радіо нещадно б'є по бізнесу. При чому для локальних компаній така інформаційна турбулентність навіть відчутніша, ніж для великих. Адже її гудвіл є суттєвою частиною її активів. Іншими словами – «Нам є що втрачати». Цінність репутації для такої компанії незмірно важливіша. Саме тому відносини з клієнтами для нас є дуже важливими.

Коли забудовнику є що втрачати, він не буде обманювати

Існує всього дві моделі бізнес-поведінки забудовника: йому вигідно обдурити або вигідно не обдурювати? Для аналогії знову звернемося до автопрому. Раніше існувало два основних критерії для визначення якості авто: американський ( "машина хороша, поки на гарантії, потім бажано нову») і німецька ( «машина має бути від самого початку якісною та довговічною»).

Так ось, модель поведінки GREENWOOD передбачає німецький підхід. А отже – компанія націлена на довгострокове вибудовування стосунків із суспільством. І не словами і рекламою, а конкретними фактами, що гарантують певний інвестиційний спокій покупця.

У GREENWOOD є вже виконані проекти і проекти на стадії завершення. Своя історія, якою компанія дорожить, розраховуючи на перспективу довгострокової роботи в країні. Є штат висококласних працівників. Із запуском кожного об'єкта створюються нові робочі місця.

Ми шукаємо і реалізуємо інноваційні ідеї, які роблять житло кращим. Деякі рішення ми використовуємо першими в місті – наприклад, фіброцементні плити у фасаді будівлі. Ми прагнемо зробити наші об'єкти гармонійною частиною архітектури міста, тому спочатку дбаємо про зовнішній вигляд будинків.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Особливу увагу ми приділяємо благоустрою двору, відходячи від практики «кам'яних джунглів» з машинами. Тому територія ЖК обмежується для в'їзду машин, залишаючи двори – дворами, де комфортно бути дорослим і дітям. Ми націлені на те, щоб люди спілкувалися, відпочивали, раділи. Будинки не мають бути «спальними», вони мають бути для життя. Бачите хід думок? Забудовник-одноденка навряд чи про це думатиме всерйоз. А ми думаємо.

Показати ще новини
Радіо НВ
X