Посперечалися з Miniso. Магазини Usupso в Україні змінять вивіски та назву

17 грудня 2021, 14:48

Магазини китайського бренду Usupso перестануть працювати в Україні у вересні 2022 року. Вони проведуть ребрендинг та змінять назву на O! some. Уточнено 15:20.

Китайська мережа магазинів недорогих товарів повсякденного попиту Usupso до вересня 2022 року закриє свої магазини в Україні через суперечку з мережею Miniso щодо схожості брендів. Про це пише Liga.net.

Відео дня

Майстер-франчайзі Usupso українська компанія Атамі вирішила вийти з боротьби з Miniso та відкрити на місці торгових точок Usupso магазини власного бренду O! some, пише видання.

Як розповіла виданню співвласниця Атамі Маріанна Самсонова, материнська компанія ніяк не допомагала в судових розглядах з Miniso. Тому в українській компанії вирішили зайнятися розвитком бренду O! some.

Уточнено. У коментарі НВ Бізнес у компанії заявили, що судова суперечка Miniso та Usupso триває і вийти з неї неможливо, але команда Usupso виводить на ринок власний бренд.

«Український партнер китайської мережі Usupso все ще чекає на реакцію власника бренду на претензії Miniso. Ставши заручниками судових розглядів і розуміючи всі пов’язані з цим ризики, команда Usupso в Україні ухвалила рішення про виведення власного рітейл-бренду та розвиток аналогічної мережі магазинів», — йдеться в заяві компанії.

Також у компанії додали, що Usupso очікують отримати якусь допомогу від материнської компанії. В Атамі сподіваються, що китайські компанії-правовласники вирішать питання про права на візуальні елементи бренду між собою.

«Ми поки що пролонгували договір з Usupso до осені наступного року. За цей час ми розвиватимемо власний бренд на пілоті, тестуватимемо бізнес-модель, її успішність і прибутковість. Далі вестимемо переговори з субфранчайзі про ребрендінг з Usupso на O! Some», — заявили в Атамі.

Зазначається, що обидві мережі зайшли в Україну з різницею у чотири місяці: Miniso у вересні 2017-го, а Usupso у січні 2018-го. Проте, претензії через схожість брендів та оформлення магазинів у Miniso виникли лише у 2021 році.

Так, у березні компанія Мінісо Україна подала позов до госпсуду Києва, звинувативши конкурента у порушенні прав інтелектуальної власності. У Miniso наголосили на візуальній схожості в оформленні вивісок та назві магазинів у конкурента. У компанії стверджували, що це може вводити споживачів в оману.

Зокрема, Miniso через суд вимагала заборонити Usupso використовувати спірні елементи у назвах та оформленні магазинів. Також вона вимагала визнати недійсною реєстрацію торгової марки Usupso, зареєстрованої як за свідченням України, так і міжнародною системою товарних знаків.

Крім того, Miniso просила заборонити всім франчайзі конкурента використовувати вводить в оману споживачів знак Usupso.

Відповідач із вимогами не погодився. В Атамі стверджували, що якраз бренд Usupso був зареєстрований за Мадридською угодою, позивач мав звернутися з претензіями не до франчайзі, а до глобального власника бренду.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Нагадаємо, що у вересні цього року бренд MEXX повернувся на український ринок, відкриття першого магазину мережі площею 231,6 кв. м відбулося у київському ТРЦ River Mall.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X