З них брали приклад в АТБ. Німецький дискаунтер Aldi зареєстрував в Україні торговий знак
У німецької мережі супермаркетів Aldi зареєстровано торговий знак в Україні. Про плани компанії щодо виходу на український ринок інформації поки немає.
Німецька компанія ALDI Einkauf SE & Co. oHG зареєструвала свій торговий знак в Україні. На це звернув увагу видання dev.ua.
Зареєстрована торгова марка використовується в 35 класі, який передбачає діяльність у торговельній сфері. Йдеться про послуги з роздрібного продажу:
- сільськогосподарської продукції;
- садово-городньої продукції;
- лісогосподарської продукції;
- миючих засобів; препаратів для чищення;
- знарядь для чищення;
- дезінфікуючих засобів;
- косметики; предметів гігієни;
- безрецептурних лікарських засобів;
- харчових добавок;
- феєрверків;
- електричних апаратів та аксесуарів.
Крім того, за даними Укрпатенту, у компанії є права на продаж:
- електронних апаратів і аксесуарів до них;
- комп’ютерів і комп’ютерних аксесуарів;
- компакт-дисків комп’ютерного апаратного забезпечення і програмного забезпечення;
- освітлювальних приладів; інструментів;
- апаратів для плодівництва і аксесуарів до них;
- велосипедів і аксесуарів до них;
- автомобільних аксесуарів;
- годинників і ювелірних виробів;
- канцелярських товарів і офісного приладдя;
- книг;
- меблів тощо.
Інформації про те, що Aldi дійсно планує вихід в Україну, поки немає.

Нагадаємо, що велика українська мережа супермаркетів АТБ на початку своєї роботи орієнтувалася на формат «жорсткого дискаунтера» ALDI.
Нагадаємо, що недавно торговельна мережа АТБ відкрила перший відділ ваговій кулінарії АТБ-Кафе в передмісті Києва.