Звички сильніші за війну. Скільки українців не планують відмовлятися від новорічного шопінгу — дослідження Делойт

13 грудня 2022, 12:01
Українці не відмовляться від новорічного шопінгу (Фото:Deutsche Welle)

Українці не відмовляться від новорічного шопінгу (Фото:Deutsche Welle)

Зимові свята в Україні цього року пройдуть під час війни. Попри всі виклики воєнного часу українці планують святкувати з надією на якнайскорішу перемогу.

Про це свідчать результати опитування* українських споживачів компанією Делойт в Україні. Дослідження розкриває плани й очікування українців щодо новорічно-різдвяного шопінгу.

Відео дня

Які саме особливості матимуть святкові покупки цьогоріч?

Від святкувань не відмовляться. Більшість українців (61%), попри все, планує новорічні та різдвяні покупки, хоча й купуватиме менше товарів, аніж у 2021 році.

Бюджет майже половини українців (49%) на шопінг у новорічно-різдвяний період коливається в межах від 1 до 5 тис. грн.

У фокусі покупок найнеобхідніше — продукти харчування, товари для дітей, одяг та взуття. Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на наявність знижок, а також на власний попередній досвід.

Подякують захисникам. Понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на новорічний та різдвяний шопінг витратять на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни.

63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок РФ.

Офлайн переважатиме над онлайном. Основним місцем для новорічного та різдвяного шопінгу цьогоріч стануть великі супермаркети і торговельні центри/універмаги. На третьому місці - покупки в інтернеті.

В умовах високої невизначеності, яка спричинена війною, шопінг українців відкладається на другу половину грудня.

«Війна суттєво впливає на споживацькі настрої українців. Наше дослідження показало, що, наприклад, розвинена у світі купівля онлайн наразі не знаходить підтвердження в Україні. Проте незламність українців, яка простежується й у готовності до святкового шопінгу, надихає, а також допомагає ритейлерам продовжувати підтримувати економічний фронт», — зазначив Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Делойт в Україні.

*Дослідження проводилося методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою, яка відповідає соціально-демографічному портрету населення України. В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які тимчасово перебувають за кордоном.

Делойт (Deloitte) — глобальна мережа компаній, що надають послуги в сфері аудиту, консалтингу, фінансового консультування, управління ризиками, оподаткування і супутні послуги. Із сумою глобальних доходів у розмірі $59,3 млрд за 2022 фінансовий рік Делойт є найбільшою компанією у світі з надання професійних послуг.

Глобальна мережа Делойт охоплює понад 150 країн світу зі штатом близько 415 тис. фахівців. Делойт обслуговує близько 400 з 500 найбільших компаній світу за щорічним рейтингом журналу Fortune Global®. Досвід роботи в Україні - 29 років.

Показати ще новини
Радіо NV
X