Rozetka запускає франшизу для точок видачі

16 жовтня 2020, 12:04

Rozetka запускає франшизу для точок видачі, які сфокусуються на дрібних товарах.

Інтернет-магазин Rozetka запускає франшизу для точок видачі товарів. Про це в Facebook повідомив співзасновник консалтингової агенції зі створення франшиз Франч Роман Кирилович.

Відео дня

За словами Кириловича, на першому етапі Rozetka планує відкрити невелику кількість франчайзингових точок видачі і протестувати формат, щоб пізніше «відправити корабель у велике плавання».

«Владислав Чечоткін вважає, що місткість ринку дозволить Rozetka відкрити 1000 точок видачі. Я вважаю, що набагато більше», — зазначив Кирилович.

У своєму блозі на YuoTube Кирилович зазначив, франчайзингові точки видачі не займатимуться видачею великогабаритних товарів, таких як скутери, холодильники або 100-дюймові телевізори. Замість цього вони зосередяться на електроніці, побутовій хімії, одязі та інших невеликих товарах.

На сайті Rozetka вказані наступні умови франшизи:

  • Вкладення — від 688 000 грн.
  • Чистий прибуток — від 35 000 грн на місяць.
  • Термін окупності - від 15 місяців.

Rozetka візьме на себе логістику по доставці товарів до точки видачі, навчання нових співробітників, і надає доступ до програмного комплексу Octopus, який використовується в самій компанії.

Зараз Rozetka шукає партнерів в таких містах: Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Вінниця, Вишневе, Гостомель, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.

Нагадаємо, що в червні цього року Rozetka відновила продаж техніки Apple і стала єдиним продавцем цього бренду на своїй платформі.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X