«Швидше, ніж планували». У Rozetka розповіли про плани розвитку в Узбекистані
У Rozetka заявили, що розвиваються в Узбекистані швидше, ніж планували. Наступного року планують запуск маркетплейсу та вихід до регіонів.
Великий український онлайн-магазин Rozetka планує відкрити у Ташкенті (столиця Узбекистану) ще чотири точки видачі на додачу до тих двох, які працюють вже. Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Також ми підем в регіони. Розглядаємо Самарканд, Наманган, Андіжан, Бухару та Фергану. Також налагоджуємо взаємодію з місцевими та міжнародними last-mile операторами», - заявив CEO Rozetka в Узбекистані Георгій Фесенко.
Також повідомляється, що Rozetka працює над проєктом кросборду: щоб мільйони товарів з України стали доступними для покупців з Узбекистану, а товари з Узбекистану імпортувалися до України.
У 2022 році компанія планує запустити маркетплейс в Узбекистані.
Як зазначив у себе у Facebook співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін зазначив, що компанія розвивається на ринку Узбекистану «навіть швидше, ніж планували».
Нагадаємо, що українські ЗМІ почали писати про запуск Rozetka в Узбекистані на початку цього тижня. Локальні ЗМІ писали про запуск в Узбекистані Rozetka ще у середині вересня.
Про плани Rozetka вийти на ринок Узбекистану повідомлялося влітку цього року. Тоді компанія зареєструвала у країні свій логотип та товарний знак РОЗЕТКА ЛІМІТЕД, а також його транслітерацію ROZETKA LIMITED.