Тепер ще й вода та вино. Rozetka планує розширювати асортимент власної торгової марки

15 лютого, 11:24
Частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20% (Фото:Пресслужба Rozetka)

Частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20% (Фото:Пресслужба Rozetka)

Український онлайн-ритейлер Rozetka планує випускати вина та питну воду під власною торговою маркою.

Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на пресслужбу компанії.

У компанії розповіли, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.

Відео дня

Найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні. Найбільше українців цікавлять вина в нижніх та середніх цінових сегментах — середній чек покупців вина на Rozetka — 150 грн.

Редактор: Марія Ївженко
Показати ще новини
Радіо NV
X