Перспективний ринок. Rozetka-EVO інвестує в бразильську «дочку» маркетплейсу Shafa

16 червня 2021, 13:00

У компанії EVO зазначили, що e-commerce в Бразилії входить до топ-10 найбільших у світі і швидко зростає.

Об'єднана компанія Rozetka-EVO інвестувала в бразильський маркетплейс для купівлі та продажу речей — shafa.com.br. Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на представників компанії.

Відео дня

Маркетплейс shafa.com.br був запущений в Бразилії творцями українського сервісу Шафа після того, як вони продали проект компанії EVO в 2018 році. Зараз у бразильській шафи близько 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів.

«Е-комерс Бразилії з щорічним оборотом понад $ 20 млрд входить до топ-10 найбільших у світі і швидко зростає. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проєкту на новий ринок і побудувати проривний і затребуваний продукт», — зазначив CEO компанії EVO Микола Палієнко.

Суму угоди в компанії не розголошують. Розвитком маркетплейса продовжить займатися нинішня команда під керівництвом Антона Єрмоленка. Повідомляється, що EVO допомагатиме технологіями та експертизою.

Нагадаємо, що компанії EVO і Rozetka закрили операцію зі злиття в 2018 році. Об'єднана компанія управляється радою директорів, до якої входять представники обох сторін.

EVO — українська IT-компанія, яка створила українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де підприємці продають свої товари і послуги. Проєкти групи працюють в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X