Незважаючи на локдаун у січні. Українські торгові центри повертаються на докризовий рівень — дослідження

25 лютого 2021, 11:27

Падання трафіку в торгових центрах істотно сповільнилося, а в категорії «одяг» потік відвідувачів навіть перевищив минулорічні показники.

Якщо середньорічні показники трафіку ТЦ України за підсумками 2020 року в цілому впали на 26,5% порівняно з 2019-м, то падіння у січні-лютому 2021-го сповільнилося і склало лише 16,8% до аналогічного періоду 2020 року. Про це свідчать дані дослідження, проведеного компанією Watcom.Україна.

Відео дня

Індекс динаміки активності споживачів Shopping Index, який компанія розраховує на основі даних відвідуваності ТЦ, загалом покращився, незважаючи на падіння січня 2021-го до січня 2020-го на 32,2% через локдаун, відзначили у Watcom.Україна.

Причому, активність відвідувачів торгових точок у категорії «електроніка» практично зрівнялася з докризовим рівнем (нижче на 4%), а у категорії «одяг» відзначено навіть зростання порівняно з попереднім роком — із середнім показником +17% за період.

«Особливо високий сплеск відвідуваності магазинів одягу був відзначений у перший тиждень відкриття ТРЦ після локдауну (+32,1%) у порівнянні з 2020 роком. Ймовірно, такий результат був обумовлений відкладеним попитом (недоступністю офлайн-магазинів у період з 8 по 24 січня), і необхідністю оновити гардероб у зв’язку з різким погіршенням погоди (снігопади і морози до -20 С)», — відзначили в компанії.

Втім, ситуація може змінитися: індекс споживчих настроїв у січні за даними Info Sapiens за стабільної економічної ситуації і зміцненні гривні знизився на 5,2 пункти у порівнянні з груднем-2020 і склав 60,7 пунктів, досягнувши мінімального значення за період з квітня 2019 року.

На думку експертів, опитаних компанією, таке падіння зумовлено загальними негативними очікуваннями людей щодо зменшення доходів і погіршення економічної ситуації в цілому.

Watcom.Украіна спеціалізується на оцінці та аналізі потоків відвідувачів. Shopping Index Україна — динаміка відвідуваності ТЦ України у порівнянні з попереднім тижнем і аналогічним періодом минулого року.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X