Почали купувати. Ринок побутової техніки та електроніки подолав кризу
Ринок побутової техніки та електроніки в період з 20 квітня по 17 травня адаптувався до нових умов і показав 8%-й приріст до аналогічного періоду минулого року.
Це сталося після періоду невизначеності і падіння в період з 16 березня по 19 квітня під час введення карантинних обмежень, свідчать дані дослідження компанії GfK Ukraine.
Лідером ринку стали ноутбуки (зростання на 63%), пилососи (+49%), електробритви (+33%) і телевізори (+39%).
«Покупці здійснювали відкладені покупки, що позитивно вплинуло на продажі смартфонів і великий побутової техніки», — заявили в компанії.
Крім того, відновлення ринку сприяло відновлення роботи офлайн магазинів.
У GfK Ukraine відзначили, що в перші 11 тижнів 2020 року (період «звичайного життя») ключові ринки побутової техніки та електроніки в Україні демонстрували приріст на 13% в гривневому вимірі в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року, найбільше зросли продажі телевізорів — на 24%, пилососів — на 28%, посудомийних машин — на 30%.
Раніше повідомлялося, що продажі побутової техніки за підсумками першого кварталу 2020 року зросли на 7%.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.