Кондиціонер чи телевізор. Яку побутову техніку українці найчастіше купували у 2021 році — інфографіка

24 січня, 15:29
Центр Техніки ЦеТе — мережа магазинів формату shop in shop, яку розвиває компанія Епіцентр К (Фото:Пресслужба компанії Епіцентр К)

Центр Техніки ЦеТе — мережа магазинів формату shop in shop, яку розвиває компанія Епіцентр К (Фото:Пресслужба компанії Епіцентр К)

У 2021 році українці збільшили покупки кондиціонерів, посудомийок та кавомашин, проте зменшили попит на телевізори, морозильні камери та мультиварки.

Про це свідчить статистика продажів Центрів Техніки ЦеТе, яку розвиває компанія Епіцентр К.

«За минулий рік суттєво зросли продажі сезонної кліматичної техніки: в пікових періодах динаміка зростання складала 70% до 2020-го. У великій побутовій техніці значне зростання продемонстрував сегмент індукційних плит, холодильників з комбінованою системою охолодження (забезпечує менший рівень енергоспоживання та шуму) та прально-сушильних машин. Разом з тим, дещо знизились продажі морозильних камер», — повідомили у компанії.

Відео дня

У ЦеТе також зазначили, що через глобальні процеси, пов’язані з пандемією коронавірусу, на українському ринку спостерігався дефіцит в окремих категоріях товарів, таких як ноутбуки, ігрові приставки та дрібна побутова техніка. Попри це, продажі товарів бренду Apple збільшились у шість разів, ігрових клавіатур — в чотири рази, бездротових зарядних пристроїв — вдвічі, а електротранспорту — на 60%.

Також у 2021-му в компанії відзначали суттєве зростання попиту на електричні зубні щітки (збільшення продажів на 100% до минулого року), акумуляторні пилососи з верхнім двигуном (90%), ручні відпарювачі (60%) та розумні електрогрилі (50%).

А ось ринок телевізорів навпаки впав на 27% відносно показників 2020 року. Найбільш затребуваним став сегмент діагоналей 50+ дюймів (він обігнав сегменти з діагоналями 32 та 43 дюйми). Продажі телевізорів з діагоналлю 85 дюймів зросли удвічі. При цьому понад 90% телевізорів, придбаних у 2021 році, мали функції Smart-TV та можливість підключення до інтернету.

Загалом мережа ЦеТе у 2021 році відкрила 13 магазинів, сумарна площа яких перевищила 8000 кв. м.

Раніше повідомлялося, яка побутова техніка мала найбільший попит серед українців під час розпродажів Чорної п’ятниці.

Компанія Епіцентр К — один з найбільших гравців українського ринку рітейлу та лідер в сегменті товарів для дому та ремонту. Мережа компанії об'єднує понад 70 торговельних центрів Епіцентр, інтернет-магазин epicentrk.ua, дев’ять гіпермаркетів Нова Лінія та низку виробничих активів у сферах агропромисловості, деревообробки та керамічної плитки. Співвласниками компанії є подружжя Олександра та Галини Герег.

Центри Техніки ЦеТе — мережа магазинів формату shop in shop, яку розвиває компанія Епіцентр К. Станом на січень 2022 року в мережах Епіцентр та Нова Лінія працює 80 відділів побутової техніки та електроніки, 38 з яких реалізовано у форматі ЦеТе.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X