Конкурент АТБ. Що чекає на німецького гіганта ритейлу Lidl на українському ринку — гендиректор Metro Україна

22 грудня 2021, 14:08

Український ринок ритейлу не насичений, а ритейлер Lidl має цікаву пропозицію для кінцевих споживачів.

Про це в інтерв'ю НВ Бізнес розповіла Олена Вдовиченко, гендиректор мережі Metro Україна, коментуючи інтерес німецького ритейлера Lidl до українського ринку.

«Ринок ритейлу не насичений, в Україні справді є один превалюючий гравець, і він є дискаунтером ова про мережу АТБ, — ред). Lidl має цікаву пропозицію для ринку, для кінцевих споживачів. І це їхній власний імпорт, власні торгові марки. Тому буде дуже цікаво подивитися, яким чином вони зайдуть на український ринок, як вони себе позиціонуватимуть», — сказала Вдовиченко.

Відео дня

Відповідаючи на запитання, чому ж іноземні мережі не приходять в Україну, незважаючи на те, що ринок не насичений, гендиректор Metro Україна сказала, що насправді багато ритейлерів хочуть сюди увійти, але є й фактори, які їх утримують від такого кроку.

«Є нюанси, як інвестувати та як повертати прибуток інвесторам. Адже економічна та політична ситуація нестабільна. Це завжди ризик для акціонерів, як виводити капітал, якщо щось пішло не так. Ну і необхідно провести судову реформу, що дозволить розраховувати на справедливий суд. Під час спірних ситуацій іноземний ритейл має бути впевненим, що з його вкладеннями все буде гаразд», — пояснила вона.

Повну версію інтерв'ю з Оленою Вдовиченко читайте тут.

Показати ще новини
Радіо NV
X