Підсумки року для ритейлу. Наскільки впала кількість відвідувачів у торгових центрах

12 січня 2021, 18:50

Середньорічний показник трафіку торгових центрів в Україні в 2020 році впав на 26,5% у порівнянні з 2019-м.

Про це свідчать результати дослідження Shopping Index, проведеного компанією Watcom.Украіна.

На думку аналітиків компанії, падінню кількість відвідувачів сприяли кілька чинників:

Відео дня

 — введення локдаунів, під час яких ТЦ не мали можливості працювати взагалі;

 — карантинні обмеження, які призвели до органічного зниження кількості відвідувачів ТЦ і переорієнтації їх на digital-канали та систему замовлень;

 — перехід потенційних покупців на віддалену роботу і зменшення попиту на деякі категорії товарів для офісу;

 — негативні очікування, які стимулювали споживачів економити.

«Якщо проаналізувати період передноворічних акцій, можна відзначити, що трафік у торгових центрах був у середньому нижче, ніж минулого року, але починаючи з 50-го тижня стався очікуваний приріст потоку відвідувачів. Показники Shopping Index за грудень 2020 загалом зросли на 13,2% у порівнянні з листопадом. Найбільше зростання трафіку відбулося в магазинах сегментів одягу і електроніки», — додали у компанії.

З 8 по 24 січня в Україні діють посилені карантинні обмеження. Робота ТЦ суттєво обмежено — дозволяється лише торгівля окремими категоріями товарів.

Watcom.Украіна спеціалізується на оцінці та аналізі потоків відвідувачів. Shopping Index Україна — динаміка відвідуваності ТЦ України в порівнянні з попереднім тижнем і аналогічним періодом минулого року.

Показати ще новини
Радіо НВ
X